Gå til innhold

Syden med litt uteliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei venninne ønsker å dra 2 uker til syden i sommer. Det burde helst komme under 10 000 med fly og hotell. Det må være en fin plass, med fine restauranter og fine strender, og samtidig et fint turiststed hvor vi kan oppleve litt ting. Vi ønsker også at det er et bra uteliv. Men ikke så ekstremt som Ayia Napa, Magaluf eller Sunny Beach.

Jeg har tenkt litt på Kos eller Rhodos. Men jeg vet ikke hvordan det er med tanke på turistattraksjoner. Eller hvordan det er å dra til steder i Hellas nå som det er denne flyktningskrisen?

Er det noen som har tips til andre steder å dra? Det trenger ikke være like mye uteliv som i Rhodos og Kos. Men det burde være litt ihvertfall. Jeg vil helst ikke dra til et sted hvor det kun er barnefamilier og pensjonister.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale Playa de Palma på Mallorca.

Anonymkode: 60624...49f

Skrevet

Hei,

Jeg har vært i Rhodos 4 år på rad, og alle gangene har jeg reist med venner. Kan sterkt anbefale det. Sørg for å booke hotell i Rhodos By, da ser dere ikke mange barnefamilier ved første øyekast, men heller vennegjenger. Utelivet der er ikke "WOW", det er akkurat helt passelig. Grabbarna Grus, Pepes Bodega, Solsidan er blant de mest populære, og der finner man også et stort overtall av svensker og nordmenn, litt finner og mindre dansker, og ikke minst briter som er helt fraværende i Rhodos by. De holder til i Faliraki, og der kan de bare være for min del.

Rhodos By byr på mange fine shoppingmuligheter, Zara, H&M, Pull & Bear, Tommy Hilfiger bare for å nevne noe. Der er også en gamleby som ligger "i rhodos by" som er veldig populær ved kvelden. Dit reiser alle som ferierer til Rhodos, og de som bor langt unna setter seg gjerne i en taxi eller leiebil bare for å sjekke det ut. Koselig atmosfære der, fine restauranter og mange "sjapper" side om side. Søk på Google, så ser du.

De som bor i Rhodos er utrolig koselig. De er åpen, hyggelig og ønsker at de som er der skal kose seg mest mulig. Ikke har jeg opplevd noe vold eller slossing i Rhodos på de 4 gangene jeg har vært der. 

Så ja - kan sterkt anbefale Rhodos!

Er det noe du lurer på må du bare spørre. :)

Anonymkode: 87593...15e

Skrevet

Kanskje Albufeira

Anonymkode: 695a1...8b1

Skrevet

Zakynthos! :) 

Skrevet
Den Thursday, January 14, 2016 at 1.18, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har vært i Rhodos 4 år på rad, og alle gangene har jeg reist med venner. Kan sterkt anbefale det. Sørg for å booke hotell i Rhodos By, da ser dere ikke mange barnefamilier ved første øyekast, men heller vennegjenger. Utelivet der er ikke "WOW", det er akkurat helt passelig. Grabbarna Grus, Pepes Bodega, Solsidan er blant de mest populære, og der finner man også et stort overtall av svensker og nordmenn, litt finner og mindre dansker, og ikke minst briter som er helt fraværende i Rhodos by. De holder til i Faliraki, og der kan de bare være for min del.

Rhodos By byr på mange fine shoppingmuligheter, Zara, H&M, Pull & Bear, Tommy Hilfiger bare for å nevne noe. Der er også en gamleby som ligger "i rhodos by" som er veldig populær ved kvelden. Dit reiser alle som ferierer til Rhodos, og de som bor langt unna setter seg gjerne i en taxi eller leiebil bare for å sjekke det ut. Koselig atmosfære der, fine restauranter og mange "sjapper" side om side. Søk på Google, så ser du.

De som bor i Rhodos er utrolig koselig. De er åpen, hyggelig og ønsker at de som er der skal kose seg mest mulig. Ikke har jeg opplevd noe vold eller slossing i Rhodos på de 4 gangene jeg har vært der. 

Så ja - kan sterkt anbefale Rhodos!

Er det noe du lurer på må du bare spørre. :)

Anonymkode: 87593...15e

Åh, helt enig. Var der i fjor sommer med en venninne og vi skal tilbake ditt i to uker i august. Nydelig og sjarmerende sted som anbefales. Gleder meg som fy nå merker jeg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...