AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Jeg kjøpte div produkter hos blush.no, jeg sjekket batchkodene på alle som jeg ble rådet til å gjøre når jeg handler på nett og fant ut at to produkter hadde gått ut på dato for for 6 og 9år(!) siden. Jeg måtte sende de tre mail før de svarte og da svarte kort at de hadde kontakt med leverandøren som sa at det ikke var noen ting galt med deres produkter. Hva skal jeg gjøre videre? Jeg ønsker å få tilbake pengene eller nye produkter. Produktene ER gått ut på dato, har sjekket batchkoden hos flere. Anonymkode: ba89b...f3b 1
Persephone Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Jeg ville prøvd å ringe kundesenteret deres og sett om jeg fikk noe mer vethugt svar derfra.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Tips avisene! Anonymkode: b4e72...9cb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Kan du ikke bare benytte deg av angreretten? Du har vel ikke brukt av produktene? Anonymkode: 28653...84c 1
Gjest O.G. Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Kontakt dem og hør, og send deretter tilbake varene.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Du kontakter kundeservice, reklamerer på produktet via siden deres, og de sender deg nye produkter. Det har de hvert fall alltid gjort for meg. Anonymkode: a2481...912 1
Solknapp Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Har også opplevd det samme hos blivakker. Sendte klage, de ba meg sende bilde av produktet med batch koden. Fikk pengene tilbake og som kundebehandleren skrev "Vi betaler tilbake, og du kan beholde produktene :)". 6 år gammel hudpleie! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå