Gå til innhold

Har du funnet ditt livs kjærlighet på en datingside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig på  -er det noen der ute som har funnet kjærligheten i sitt liv på en datingside?

Og i så fall hvilken?

Anonymkode: 06d80...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg også litt nysgjerrig på. Jeg dater en fyr fra Tinder, men jeg kan jo ikke vite om han er kjærligheten i mitt liv enda. 

Skrevet

Tinder. Men vi vet begge to hvor heldige vi var :fnise: Du kan opprette en profil der, men helst gå ut og møt kvinner in real life. 

Anonymkode: 7b023...a09

• Liker 2
Skrevet

En liten forelskelse har da kommet ut av det, men stort sett har det bare vært smålige crush.

Skrevet

Jeg har! Synes fortsatt det er helt merkelig siden jeg ikke likte Tinder noe serlig...Synes det var kleint og uvant. Jeg hadde vært i et langt forhold og etter en tid så tenkte jeg at jeg måtte ut på markedet igjen..:) Hadde ikke brukt appen lang tid heller. Etter et par dates med noen fyrer så avtalte jeg et møte med han som skulle bli min aller største kjærlighet! Vi hadde sendt meldinger en stund og så møttes vi. Vi hadde god kjemi og etter en uke så var vi uadskillelige.. Har vært sammen i 8 mnd nå. Har aldri vært så lykkelig før. Han har og er alt jeg har drømt om. Og dette er ikke noe kødd, det går faktisk ann! Jeg hadde aldri trodd dette kunne skje meg.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt fra hvilken nettside. Men for 5-6 år siden fant bestefar (70) seg ny kjæreste 😜 holder sammen ennå. De brukte Skype endel fikk jeg vite 😜

Anonymkode: b3e14...05d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har to venner som har møtt sine utkårede via nettdating. Den ene er godt gift og den andre samboer med to barn. Det er en del år siden, så jeg vet ikke hvilke datingsider det var.

Endret av Stjerneku
Skrevet

Jepp, på tinder. Vi har vært kjærester et par år nå og flytter snart sammen.

Har vært i forhold før, men dette er helt spesielt:)

Skrevet (endret)

Jepp - i noen år, og  så ble det slutt..men jeg trodde det lenge i alle fall om det teller ;)

Poenget mitt er egentlig at nett er bare en måte å møte en person (eller fler). Om det varer og virkelig er ditt livs kjærlighet avhenger av hva du gjør med forholdet; forhold er jobb, folk og situasjoner endre seg over tid og hvor du egentlig møtte dem har til syvende og sist nada å si :)

Endret av niledh
Tasteleif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...