Gå til innhold

Tenner alltid på dominante litt "psykopatiskaktige menn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som gjør? . Er en negativ sak for jeg ønsker jo egentlig et stabilt liv med en snill og bra mann. Men sexuellt tenner jeg på menn som er helt galen ;). Mulig fordi jeg er underdanig av legning på sexuellt plan. Så jeg tenner på en annen type personlighet enn hva jeg egentlig vil leve med. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner veldig på dominante ledende menn, og de kan man jo fint leve med. :) Altså han skal jo så klart respektere deg og bry seg om deg, men han tar avgjørelsen og lar seg ikke tråkke på. Nå er jeg veldig submissiv generelt, hvert fall når det kommer til de jeg respektere og er naturlige ledere, altså påtatt lederskap klarer jeg ikke lytte til... Men er spesielt submissiv i sengen, og da funker det veldig fint med en slik mann, som bare tar det han vil fordi han vil. (Igjen, tvangen er likevel frivillig, han vet mine grenser og gjør aldri noe jeg ikke vil og slikt)

Skjønner ikke hvorfor personen må være gal for å være dominant i sengen? Mannen min er verdens snilleste, selv om han er veldig dominant med sterke ambisjoner og meninger, han er naturlig leder og andre menn følger han nesten automatisk i en gruppe. Han er jo ikke psykopat så klart, men tviler på at du tenner på psykopater i den forstand, men heller selvtilliten og sjarmen disse utstråler?

Anonymkode: fc1cf...73c

Gjest Blomsterert
Skrevet
19 minutter siden, Meline37 skrev:

Noen andre som gjør? . Er en negativ sak for jeg ønsker jo egentlig et stabilt liv med en snill og bra mann. Men sexuellt tenner jeg på menn som er helt galen ;). Mulig fordi jeg er underdanig av legning på sexuellt plan. Så jeg tenner på en annen type personlighet enn hva jeg egentlig vil leve med. 

Hva legger du i psykopatiskaktige menn Meline? 

Skrevet
41 minutter siden, Meline37 skrev:

Kvinner i et nøtteskall.. Er vel derfor menn mister respekten for damer som deg. De vil ha drittsekker som partner, og ender opp med å bli missbrukt eller utsatt for vold. Har ikke moren din lært deg at det er farlig å leke med ilden? 

Dette er grunnen til at jeg sterkt missliker underdanige jenter. Vil ha ei jente med ben i nesen som oppfører seg som et voksent menneske. Underdanige jenter har ofte blitt brukt av syke menn og sliter med daddy issues.

Anonymkode: 3333c...54d

• Liker 5
Skrevet

Man trenger ikke å la dynamikken man har i senga sive ut i resten av livet sitt. Selvfølgelig er det de som liker dette og, og de omtaler det som en 24/7-tilværelse.

Det er opp til deg å finne hva som er rett for deg: dominanse i senga (som fint kan kombineres med maktbalanse og respekt ellers i forholdet), et 24-7-forhold (som gjerne også har masse gjensidig respekt) eller hva enn som gjør deg lykkelig.

• Liker 3
Skrevet

psykopat absolutt ikke, men dominant hell yeah

Anonymkode: 571c7...9c8

Skrevet

Det er jo noen veldig opphissende med å bli dominert da :) 

Skrevet

Nå lurer jeg på hva du legger i psykopat? Og hva du legger i dominant. For i min verden hører ikke de sammen overhodet. En psykopat har ikke empati for andre. Han/hun bryr seg ikke om deg og dine følelser og grenser. En psykopat manipulerer og ødelegger deg. En dominant er vel strengt tatt motsatt. En god dom vil lytte og etterhvert lære seg å lese deg og dine tegn. Og å respektere og følge dem. En sub's grenser er hellige og dette vet en god dom. 

• Liker 9
  • 4 uker senere...
Skrevet
Den 1/13/2016 at 17.44, Meline37 skrev:

Det finnes jo menn som er villige til å opptre dominant i senga uten å være "psyko" ellers i livet. Jeg kan godt tenne på det i senga, men alle tegn til kvinnediskriminerende holdninger, kriminelle tendenser eller annen illevarslende atferd avtenner meg tvert. 

• Liker 1
Skrevet
Den 13. januar 2016 at 19.47, AnonymBruker skrev:

psykopat absolutt ikke, men dominant hell yeah

Anonymkode: 571c7...9c8

Kan du beskrive hvordan du er dominant? 

Til ts : jeg må og ha en mann som gir meg motstand, men jeg er ingen nikkedukke...Veldig bestemt selv, men liker at en mann er bestemt med meg. Hvor finner man sånne menn? Som er bestemte, men ikke har psykopatiske trekk.

Sukk...

Anonymkode: f57a7...425

Skrevet

Har vært sammen med damer som har hatt lederstillinger og bein i nesa....også handlekraftig damer i privatlivet....men når det kom til sex....veldig submissiv og underdanig.

Har selv alltid vært en naturlig ledertype....i jobb og i andre sammenhenger.....også innen sex er jeg nok den som liker å ha styringen....men jeg er ikke noen psykopat av den grunn :-)

Folk er forskjellige :-)

Og er nok mange som har en "personlighet" på jobb og fritid....og en helt annen på soverommet der ute :-)

• Liker 1
Skrevet

Nøkkelen var jo den at å være snill er ikke å gå med på alt, men også å stå opp for seg sjøl og gi kvinna beskjed. Snillhet er ikke å være dørmatte for kanskje å oppnå noe, manipulerende kalles det...

Så, dominant, en som gir deg motstand, har litt grep om ting er vel egentlig en som utviser klassiske, maskuline trekk? (De er litt utskjelte i den moderne verden, har jeg inntrykk av - så man må være litt psyco for å tørre å leve de ut, kanskje)

Skrevet

Eh. Fantasi er som regel bedre en virkeligheten. Tror ikke en mann med psykopatiske trekk er så attraktiv lenger når han nærmest stenger deg inne og kaller deg stygg daglig.

Jeg regner med den type behandling ikke er en del av det du syns er spennende?

Du burde lære deg å ordlegge deg litt mer presist, du gir veldig dårlig inntrykk av deg selv når du skriver på denne måten.

Anonymkode: 11ce3...415

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...