AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei jeg har fått høre at dersom jeg har bestilt noe fra Nelly, og det har tatt flere uker og jeg har ennå ikke fått det at det jeg bestilte fra nettsiden, har blitt utsolgt etter at jeg bestilte at jeg ikke får det å må bestille ny til det kommer på lager igjen? Jeg har klagd men det kommer med rare unnskyldninger. Anonymkode: 07a7d...366
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Be om å få tilbake pengene. Anonymkode: 0b483...7b2
Gjest lipgloss Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 enig med bruker over,si du vil heve kjøpet og vil ha pengene igjen,bør gå helt greit 😊
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 3 timer siden, lipgloss skrev: enig med bruker over,si du vil heve kjøpet og vil ha pengene igjen,bør gå helt greit 😊 Ja, jeg skal prøve det. Anonymkode: 07a7d...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå