AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 her om dagen gikk to gutter forbi meg. de var rundt 10 år, og han ene skreik f____ etter folk. flere ganger. som om det var helt vanlig for dem å si det til forbipasserende. det var yngre barn til stedet og dette har skjedd flere ganger. hvis dere skulle kontaktet foreldrene. hva ville dere sagt? de er to gutter som skriker og hoier mye og som sier veldig mye stygt og jeg er redd dem bare blir verre, eller blir enda sintere. Anonymkode: 78f09...77e 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Man gjør mye som barn fordi det er spennende. Vi også ropte og sa ting til fremmede bare fordi vi syns det var spennende. Hvis noen reagerte (det var jo alltid noen) så ble det enda mer spennende. Vi skrek ikke ufine ord til folk, men vi kunne nok være litt frekke for å se på reaksjonen. Går nok over når de blir eldre. Ikke noe jeg hadde brydd meg noe videre med. Hvis det er veldig plagsomt for deg så får du jo si til foreldrene at de sier og gjør sånt og sånt og at du syns det er ubehagelig. Det går også ann at du sier det direkte til guttene, er ikke sikkert det skal mye til for at de gir seg. Var ikke det når vi gjorde sånt i den alderen hvert fall. En bitteliten ting som ble sagt og vi ga oss tvert. Anonymkode: 850c4...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: her om dagen gikk to gutter forbi meg. de var rundt 10 år, og han ene skreik f____ etter folk. flere ganger. som om det var helt vanlig for dem å si det til forbipasserende. det var yngre barn til stedet og dette har skjedd flere ganger. hvis dere skulle kontaktet foreldrene. hva ville dere sagt? de er to gutter som skriker og hoier mye og som sier veldig mye stygt og jeg er redd dem bare blir verre, eller blir enda sintere. Anonymkode: 78f09...77e Tror jeg hadde tatt tak i nakkekragen og ikke sluppet før de hadde sagt unnskyld Anonymkode: b2a93...c67 8
Sølvi88 Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Jeg og to kompiser også gjorde noe i likheten da vi var i den aldern.. Det var ei dame som marsjerte bort til oss og kjefta oss opp etter noter i full offentlighet. Vi gjorde ikke det igjen for å si det sånn! 8
Gjest O.G. Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde tatt tak i nakkekragen og ikke sluppet før de hadde sagt unnskyld Anonymkode: b2a93...c67 Samme her.
hjertesukka Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Hvis ingen voksne sier noe, så tror de kanskje at det er greit å oppføre seg sånn? Jeg hadde snakket til dem på en rolig måte, ikke kjeftet. 5
Gjest O.G. Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Slike unger har ikke fått grenser og tro meg de vil bli verre etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 Haha... husker da jeg var sju år og hadde lært ordet "pule" jeg satt i huska hos venninna mi og ropte pulepulepule lenge lenge. Det er barn! Som andre skriver - de er ute etter en reaksjon. Si i fra på en rolig måte dersom du må...det går over etter noen år! :-D Anonymkode: 1f05b...f03 1
tingeling Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 (endret) 10 åringer er fullt klare over at det ikke er OK oppførsel. Jeg hadde , hvis jeg hadde visst hvem gutta var, gått bort til dem, stirret dem i hvitøyet mens jeg ringte til moren deres og fortalte hva gutta drev med. Edit: skrivefeil Endret 13. januar 2016 av tingeling 2
Gjest Hummels Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 Hadde tatt de hardt i armene og bedt de ta meg med til foreldrene. Til foreldrene hadde jeg sagt at de får faen meg begynne å oppdra drittungene sine eller holde de inne og borte fra normale folk og barn.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 38 minutter siden, Hummels skrev: Hadde tatt de hardt i armene og bedt de ta meg med til foreldrene. Til foreldrene hadde jeg sagt at de får faen meg begynne å oppdra drittungene sine eller holde de inne og borte fra normale folk og barn. Du er like ille selv hvis du banner til foreldrene Anonymkode: b2a93...c67 5
Gjest Hummels Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er like ille selv hvis du banner til foreldrene Anonymkode: b2a93...c67 Kan la være å si faen og banne ord til de da
MapleSirup Skrevet 14. januar 2016 #13 Skrevet 14. januar 2016 7 timer siden, hjertesukka skrev: Hvis ingen voksne sier noe, så tror de kanskje at det er greit å oppføre seg sånn? Jeg hadde snakket til dem på en rolig måte, ikke kjeftet. Jeg også. Det er også slik jeg ville ønsket at folk håndterte situasjonen om en av mine barn var involvert. Det er ikke grei oppførsel, men det er rampestrek og ikke kriminelt.... 2
MapleSirup Skrevet 14. januar 2016 #14 Skrevet 14. januar 2016 6 timer siden, Hummels skrev: Hadde tatt de hardt i armene og bedt de ta meg med til foreldrene. Til foreldrene hadde jeg sagt at de får faen meg begynne å oppdra drittungene sine eller holde de inne og borte fra normale folk og barn. Hardt i armen er definert som vold. Det der er ikke innafor 1
Gjest Hummels Skrevet 14. januar 2016 #15 Skrevet 14. januar 2016 30 minutter siden, MapleSirup skrev: Hardt i armen er definert som vold. Det der er ikke innafor Nei vet du hva. Tåler ikke dagens barn noe så må de holdes innendørs.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #16 Skrevet 14. januar 2016 Barn er drittunger nå til dags, rett og slett. Har fått ting slengt etter meg fra skolebarn jeg også. "Hei feita, spist noe smør i dag da?". Det eneste jeg har gjort er å gå opp til de som roper, og står rett over de og spør "Hva sa du?", da skjelver de i buksa. Det å være truende er kanskje ikke det smarteste. Men ikke faen om jeg står der å lar små drittunger slenge dritt etter meg, eller spytte, kaste småstein etc. Har opplevd det også. Ikke bare etter meg, men sett de gjort det mot andre og en unge kastet stein etter hunden min. Da svartnet det for meg. Anonymkode: a574a...d78 2
MapleSirup Skrevet 14. januar 2016 #17 Skrevet 14. januar 2016 5 timer siden, Hummels skrev: Nei vet du hva. Tåler ikke dagens barn noe så må de holdes innendørs. Barna går ikke i stykker, men det gjør det ikke lovlig! Å ta (især) andres barn "hardt i armen" er ikke greit. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #18 Skrevet 14. januar 2016 15 minutter siden, MapleSirup skrev: Barna går ikke i stykker, men det gjør det ikke lovlig! Å ta (især) andres barn "hardt i armen" er ikke greit. Tullball. Hvis man oppfører seg som drittunger, så får man som fortjent... Anonymkode: 9dc43...ca0 7
Vox_populi Skrevet 14. januar 2016 #19 Skrevet 14. januar 2016 9 minutter siden, MapleSirup skrev: Barna går ikke i stykker, men det gjør det ikke lovlig! Å ta (især) andres barn "hardt i armen" er ikke greit. Du verden, så det er ulovlig! Ja, det er å gå mot rødt lys også. Men er det ingen som ser meg, tar jeg ikke fem flate for å gjøre det likevel. En saftig lusing tenker jeg stopper kjeften. 1
MapleSirup Skrevet 14. januar 2016 #20 Skrevet 14. januar 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tullball. Hvis man oppfører seg som drittunger, så får man som fortjent... Anonymkode: 9dc43...ca0 1 time siden, Vox_populi skrev: Du verden, så det er ulovlig! Ja, det er å gå mot rødt lys også. Men er det ingen som ser meg, tar jeg ikke fem flate for å gjøre det likevel. En saftig lusing tenker jeg stopper kjeften. (Problemer med siteringsfeltet her)lig å "ta hardt" i barn. Dere er selvsagt ute etter å provosere. Dere har selv vært kalv og gjort rampestreker uten å bli slått av fremmede forhåpentligvis.... Man er ikke fysisk mot barn. Det er ikke lov.. Å banne til andre voksne er fint å bli oppdratt på, uten å bli skremt halvt til døde... Endret 14. januar 2016 av MapleSirup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå