Gå til innhold

Backer ut av dates fordi jeg føler meg utilstrekkelig og stygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i starten av 30 årene som har et helt normalt utseende. Fått høre at jeg er pen, men jeg tror ikke noe på det. Jeg har aldri hatt kjæreste, ikke fordi jeg ikke får menn for det gjør jeg om jeg prøver , men jeg føler meg på innsiden så utilstrekkelig.

Har ingenting å tilby en mann, liker mest å være alene. Er ikke så rik så kan ikke ta med mannen på noen spennende reiser eller ting, og etter jobb vil jeg som regel nyte roen for meg selv. Det blir vel kjedelig for en mann.

Jeg syns jeg er så stygg, og har chattet med en mann over lang tid nå som jeg har fått følelser for.
Det føles trygt å ikke ha møtt han for da kan han ikke bli skuffet over meg, men han maser om å møtes. Har lyst til å aldri møte han for er så redd for å skuffe han!!! Han tror at jeg er drømmedama, men jeg er jo ikke det.

Har uren hud, stygt hår, korte øyevipper, ingenting interessant å snakke om, er deprimert og kan ikke underholde en mann eller ta han med storm.

Samtidig så har jeg jo lyst på kjæreste og familie jeg også, men jeg tør rett og slett ikke !!!

Hva om han ikke liker meg allikevel etter vi har møttes, og forlater meg som andre menn har gjort fordi de finner en mer sprudlende og energisk søt berte?!

Ja man vinner ikke uten å prøve, men når jeg liker noen så vil jeg helst bare gjemme meg bort fordi jeg skjemmes sånn over meg selv. Vet at de blir skuffet før eller senere og går. Bør jeg bryte kontakten med han og søke hjelp eller hva kan jeg gjøre for å ikke føle meg så stygg og utilstrekkelig??!

Anonymkode: 2a839...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente i starten av 30 årene som har et helt normalt utseende. Fått høre at jeg er pen, men jeg tror ikke noe på det. Jeg har aldri hatt kjæreste, ikke fordi jeg ikke får menn for det gjør jeg om jeg prøver , men jeg føler meg på innsiden så utilstrekkelig.

Har ingenting å tilby en mann, liker mest å være alene. Er ikke så rik så kan ikke ta med mannen på noen spennende reiser eller ting, og etter jobb vil jeg som regel nyte roen for meg selv. Det blir vel kjedelig for en mann.

Jeg syns jeg er så stygg, og har chattet med en mann over lang tid nå som jeg har fått følelser for.
Det føles trygt å ikke ha møtt han for da kan han ikke bli skuffet over meg, men han maser om å møtes. Har lyst til å aldri møte han for er så redd for å skuffe han!!! Han tror at jeg er drømmedama, men jeg er jo ikke det.

Har uren hud, stygt hår, korte øyevipper, ingenting interessant å snakke om, er deprimert og kan ikke underholde en mann eller ta han med storm.

Samtidig så har jeg jo lyst på kjæreste og familie jeg også, men jeg tør rett og slett ikke !!!

Hva om han ikke liker meg allikevel etter vi har møttes, og forlater meg som andre menn har gjort fordi de finner en mer sprudlende og energisk søt berte?!

Ja man vinner ikke uten å prøve, men når jeg liker noen så vil jeg helst bare gjemme meg bort fordi jeg skjemmes sånn over meg selv. Vet at de blir skuffet før eller senere og går. Bør jeg bryte kontakten med han og søke hjelp eller hva kan jeg gjøre for å ikke føle meg så stygg og utilstrekkelig??!

Kjære ts jeg føler meg helt likt. Jeg har ingen råd,men kan trøste deg med at det er flere som har det som deg. Det er som å lese om meg selv.

Anonymkode: b2ce6...e24

Skrevet

Hei!
Du høres ut som du er kvalifisert til å være med i Dull men's club, rent bortsett fra ta du ikke er mann. Her er et lite utdrag:

Have you ever felt an urge? (It's ok to say no)

[/quote]

Can women become members in Dull Men's club? No. The first thing they would be to rearrange the furniture. We like it the way it already is.

It's ok to be dull.

[/quote]

Spøk til side: Det virker som du er introvert, særlig siden du trenger en del tid for deg selv. Det er heldigvis folk langs hele skalen fra superintrovert til superekstrovert hos oss menn også.

Det at du ikke har noe å snakke om høres litt mer bekymringsverdig ut. Er det ikke noenting i verden du interesserer deg for? Jeg interesserer meg for veldig mye rart, og en konsekvens av det er jeg veldig ofte kan noe om noe som andre er opptatt av. Det meste blir interessant når man begynner å dykke ned i det, det synes i hvert fall jeg.

Jeg skal ikke avskrive dine sjanser, men for min egen del synes jeg nettdating er bortkastet. Ja, man kan på forhånd finne folk med samme interesser og holdninger som en selv, men det er ingen garanti for at det oppstår en gnist. De kvinnene jeg har følt noe ekstra for har vært høyst forskjellige, men felles for dem alle er at jeg har møtt dem i den virkelige verden på forskjellige måter.

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huden og håret kan fikses på.

Det at du har snakket med han over nett og at han vil møte deg betyr vel at du ikke er så kjedelig som du tror?

Ingen som forventer at du skal ta han med storm eller være underholdningsklovn for ham. Når det kommer til hva du skal snakke om, så husk å vende fokuset utover og snakk om han. Alle syns det er interesssant å snakke om seg selv. så det er alltid en vinner. Ihvertfall menn og deres ego. Og er han oppegående nok, så snur han nok fokuset tilbake til deg og.

Det jeg vil at du skal gjøre er å tenke at mannen liker nettopp deg. Så avtal å møte ham, dra til frisøren og pynt deg opp. Aner ikke hva ritualet for damer er før en date, så jeg stopper der. Men du fatter tegninga. Gjør deg selv så lekker som du bare klarer og møt ham.

Hvis det viser seg at han ikke liker deg selv etter all den fantastiske jobben du har gjort, så vil han nok ikke avvise deg brutalt. Menn er faktisk snillere med avvisninger enn det kvinner kan være. Ihvertfall hvis dere har kjent hvernadre en stund over nett først.

Gi det en sjanse, Husk at det trengs to hender for å klappe. Ikke forvent at du skal gjøre all jobben, han kommer nok til å dra litt av lasset han og! 

Bare lev litt mer i nuet og ikke så mye inn i hodet ditt. Det er farlig om tanker kverner og tar helt av. Du kan være din verste fiende. 

Skrevet

Har du noen som vil ha deg med på date så ser jeg ingen grunn til å ikke dra, dersom det er en person som du faktisk kan tenke deg å gå på date med naturligvis.

Skrevet

Ty til klisjeene, de er sanne. Den som intet våger, intet vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...