Gå til innhold

Spørsmål om fyr jeg dater..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Tinder date med en fyr i forrige uke. Daten gikk bra, vi hadde god kjemi, men han måtte gå etter 1,5 time fordi han ble innkalt til å jobbe dagen etter. Da var klokken 21.00 og han skulle starte 08.00.

Vi avtalte å treffes igjen og ble enige om å dra ut å spise middag. Igår sendte han mld og lurte på om vi ikke bare skulle "slappe av" hjemme hos han med en film isteden.. Jeg blir litt skeptisk, for når jeg var ny på Tinder gikk jeg i den fella at jeg ble med en mann hjem på 2 date og han prøvde selvsagt å få meg til sengs.

Nå føler jeg litt at jeg bare burde gi opp han her med en gang, for jeg sa tydelig før vi møttes at jeg IKKE er ute etter et ligg, og han sa det samme.

(Nei, Tinder er ikke en sexapp for alle)

Hva hadde dere tenkt/gjort? 

Anonymkode: 478e2...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør han rett ut.. ingen vits å gå rundt grøten.   

• Liker 1
Skrevet

Ikke automatisk gå utifra at han er ute etter sex, eller at han kommer til å prøve seg. 

Om du er ukomfortabel med å treffes hjemme hos ham, så si det, at du ikke er helt komfortabel med å møtes hjemme hos hverandre når dere ikke kjenner hverandre ordentlig ennå. 

Anonymkode: be474...05c

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Foreslå å heller møtes ute, det er for tidlig å date hjemme enda.

Skrevet
2 minutter siden, icom skrev:

spør han rett ut.. ingen vits å gå rundt grøten.   

Om han alikevel bare er ute etter Tinder sex? Føler det blir litt direkte.. :/ 

Skrevet
1 minutt siden, TalithaG skrev:

Foreslå å heller møtes ute, det er for tidlig å date hjemme enda.

Ja, bare syntes at det er så unødvendig å måtte fortelle en nesten ukjent mann at jeg ikke vil bli med han hjem på 2 date.. Den gangen jeg gjorde det hadde første daten vart i 10 timer. Ikke en times tid.. 

Burde jeg gi han en sjangse til syntes du? Til å møtes ute? 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Jeg er sånn som mister interessen fort om personen virker til å ha dårlig sosial intelligens eller lav moral. Så jeg vet ikke om jeg hadde orket å legge noe tid i det. Men liker du han godt, kan du sikkert gi han en sjanse til. Men hvorfor ville han heller møtes hjemme enn ute? "slappe av hjemme med film" høres veldig ut som Netflix and chill (sex). 

Skrevet

Det funker veldig bra å være direkte på at du ikke søker en sexvenn. Jeg gjør det. Noen forsvinner og andre blir oppriktig glad for at jeg er så tydelig. Så nå skal jeg på et par dater. 

Anonymkode: cf413...d6f

Skrevet

Jeg ville møtt han ute. Du har bare møtt han en gang før, og det var en kort date. Det kan godt hende mange gutter syns det er mer behagelig med hjemmedate uten at de tenker sex, men for en jente må man tenke litt sikkerhet. 

Anonymkode: d2d93...77d

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på Tinder date med en fyr i forrige uke. Daten gikk bra, vi hadde god kjemi, men han måtte gå etter 1,5 time fordi han ble innkalt til å jobbe dagen etter. Da var klokken 21.00 og han skulle starte 08.00.

Vi avtalte å treffes igjen og ble enige om å dra ut å spise middag. Igår sendte han mld og lurte på om vi ikke bare skulle "slappe av" hjemme hos han med en film isteden.. Jeg blir litt skeptisk, for når jeg var ny på Tinder gikk jeg i den fella at jeg ble med en mann hjem på 2 date og han prøvde selvsagt å få meg til sengs.

Nå føler jeg litt at jeg bare burde gi opp han her med en gang, for jeg sa tydelig før vi møttes at jeg IKKE er ute etter et ligg, og han sa det samme.

Mye mulig denne fyren også kommer til å prøve seg, tror ikke det er så mange som inviterer til film-date hvis ikke de er interessert i litt kos. Plutselig sitter han med armen rundt, så prøver han å kysse deg osv. osv. Jeg ville møtt han minst en gang til ute før jeg hadde blitt med på hjemme-date. 

Anonymkode: 4e8ea...ba3

Skrevet

Jeg har hatt to hjemme og film dater som andre date. Begge foregikk uten sex. 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, TalithaG skrev:

Jeg er sånn som mister interessen fort om personen virker til å ha dårlig sosial intelligens eller lav moral. Så jeg vet ikke om jeg hadde orket å legge noe tid i det. Men liker du han godt, kan du sikkert gi han en sjanse til. Men hvorfor ville han heller møtes hjemme enn ute? "slappe av hjemme med film" høres veldig ut som Netflix and chill (sex). 

Ikke sant.. jeg vet ikke hvorfor han heller vil møtes hjemme, men jeg har jo mine mistanker :P lettere å få litt mer nærkontakt hjemme.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye mulig denne fyren også kommer til å prøve seg, tror ikke det er så mange som inviterer til film-date hvis ikke de er interessert i litt kos. Plutselig sitter han med armen rundt, så prøver han å kysse deg osv. osv. Jeg ville møtt han minst en gang til ute før jeg hadde blitt med på hjemme-date. 

Anonymkode: 4e8ea...ba3

Er akkurat det jeg er redd for.. Og er litt lei at menn ikke klarer å bruke noen ganger på å bli litt kjent før de absolutt skal ha deg med hjem og prøve seg. Virker som det er om å gjøre å få litt klinings og kanskje sex fortest mulig? Hva skjedde med å spandere en middag o.l? (Jeg betaler gjerne halve regningen for de som vil krangle på det)

Skrevet
3 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg har hatt to hjemme og film dater som andre date. Begge foregikk uten sex. 

Uten at du hadde forventninger om noe kos?

Skrevet

Jeg ville tenkt at siden han foreslo så tidlig å "slappe av" hjemme med film osv så fort, så håpte han på sex. Jeg hadde ikke tatt han seriøs etter det , og holdt meg unna han om jeg var ute etter en seriøs fyr. Eventuelt hvertfall holdt meg unna å ha flere hjemmedates. En seriøs mann holder ut med middager, gåturer og dags-dates en lang periode om han virkelig er seriøs og det bør han bevise i mine øyne.

Anonymkode: 8fbb1...d28

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant.. jeg vet ikke hvorfor han heller vil møtes hjemme, men jeg har jo mine mistanker :P lettere å få litt mer nærkontakt hjemme.

Er akkurat det jeg er redd for.. Og er litt lei at menn ikke klarer å bruke noen ganger på å bli litt kjent før de absolutt skal ha deg med hjem og prøve seg. Virker som det er om å gjøre å få litt klinings og kanskje sex fortest mulig? Hva skjedde med å spandere en middag o.l? (Jeg betaler gjerne halve regningen for de som vil krangle på det)

Veldig enig i dette. At de ikke kan gi litt,anstrenge seg litt for ens skyld. Det gjelder begge kjønn så det er sagt. Blir så likegyldig og latskaps-tendenser dette etter bare en date. Eller,og det er jo ikke bedre,prøve å få sex. Ikke særlig sjarmerende.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten at du hadde forventninger om noe kos?

Ja, jeg hadde ingen forventninger. Men jeg vet med meg selv at jeg hadde neppe sagt nei på en av de to datene. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bestemme deg for enten å droppe han, eller å gi han en sjans til, men kun på dine premisser.

Forslaget hans trenger du jo egentlig ikke svare så mye på, bare avfeie det ganske kjapt.

F.eks skrive at du har mer lyst til å gå ut og spise middag, og bli bedre kjent på den måten.

Ikke noe galt i det, jeg synes både kino og film er litt for kjipe greier i en startingfase i dating, for man sitter jo bare "stille" og ser film, når man heller kunne funnet på noe mer aktivt der man faktisk blir kjent. + at man slipper at daten prøver seg for tidlig.

Anonymkode: 2ea31...18f

Skrevet

Er jo bare å takke nei og/eller komme med et annet forslag :) 

• Liker 1
Skrevet

Hvis det gjør deg ukomfortabel så er det vel bare å si at du ikke ønsker at dere skal dra hjem til hverandre enda? Jeg synes selv det er veldig tidlig på andre date. For meg har det ikke noe med sex å gjøre, men at jeg føler det er mye mer privat hjemme. Da slipper jeg han inn i mitt mest private på en måte.

Skrevet

Jeg hadde ikke gått på hjemmedate helt enda. Dater selv en kar fra Tinder, og vi var på 6 dates ute før vi var hjemme hos en av oss. Jeg ville bare sagt at jeg ikke er helt komfortabel med å dra hjem til han heller, men at dere kanskje kan gå på kino eller noe hvis han vil se film?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...