Gå til innhold

Når daten viste seg å ha 20 kg ekstra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en fyr på Happn en stund, og vi bestemte oss for å treffes over en øl. Jeg gledet meg, for han var ganske kjekk på bildene og virket hyggelig på meldingene. Jo han kom, og jeg så tydelig at siden bildene ble tatt så har han lagt på seg. En del. Jeg vil anta 20 kg omtrent, fordi ansiktet var en del rundere, han hadde mage og "muffins topp", og var virkelig ikke så kjekk i virkeligheten. 

Vi snakket, helt ok kjemi, men trakk veldig ned at jeg var skuffet over det jeg så. Altså, hadde han hatt bilder som var up to date så hadde jeg i det minste visst hva jeg gikk til. Spurte når han var på ferie i det landet(som det ene profilbildet var) og det var i januar 2015.

Han har spurt om å treffes igjen, jeg vet ikke helt. Han var jo hyggelig, men jeg er så skuffet. 

Anonymkode: 27897...90d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg magefølelsen og si nei. Du er åpenbart ikke interessert i han, så hvorfor dra det ut og late som?

Jeg skjønner at skuffelsen ble stor når bildene ikke tilsvarer faktiske forhold. Det ville vel alle blitt.

Anonymkode: 2d65f...65b

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville nok også blitt litt skuffet, nettopp fordi bildene løy. På den annen side ville jeg ikke latt det stoppe meg dersom kjemien ellers var god.

Dessverre ville jeg nok hatt vektoppgangen i bakhodet, det er en ting å ha noen kilo ekstra og ligge stabilt der, men når vektoppgangen er så nylig, er den fortsatt på tur opp? Er han syk eller deprimert eller noe annet som forklarer det, kommer han til å bli enda mer overvektig, eller har han tatt tak i det og er på tur ned igjen, eller hva? Jeg ville ikke avvist en mann kategorisk på grunn av noe som dette, men jeg ville nok vært litt varsom og sett det an litt.

Anonymkode: 92e6d...55a

• Liker 5
Skrevet

Dump ham..eh..mener slank ham.... i et slags treningssamarbeid. Ut på tur, aldri sur! ☺

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hvor god kjemi dere hadde,men jeg hadde nok mest sannsynlig avsluttet datingen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han er hyggelig og dere har god kjemi, syntes jeg egentlig at slike ting ikke er så viktig! Det er selvfølgelig kjipt at han ikke ser ut som på bildet, men hvis jeg hadde det hyggelig hadde jeg dratt på date nr 2 allikevel :)

Anonymkode: 1504f...1c9

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Dump ham..eh..mener slank ham.... i et slags treningssamarbeid. Ut på tur, aldri sur! ☺

Du er så rar. 

Anonymkode: d5b7c...7ca

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du er så rar. 

Anonymkode: d5b7c...7ca

Ja... men sjelden slem. ☺  Du må se spøk, fleip, vits, og ironi i ting jeg sier. ☺

Man skjønner greit når jeg er totalt seriøs.  Og...forhåpentligvis når spøken min har en seriøs forankring/undertone. 

• Liker 1
Skrevet

Utseende er viktig for TS. Ingen tvil om det. Det neste er vel inntekten. Da har vi en klassiker.

Anonymkode: a360e...279

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseende er viktig for TS. Ingen tvil om det. Det neste er vel inntekten. Da har vi en klassiker.

Det er faktisk mange som synes utseendet er viktig, uten å bry seg nevneverdig om inntekten. 

Jeg forstår at du ble skuffet. Jeg vill nok dratt på en date til for å se hva som skjedde. Når man sitter skuffet i daten kan det ødelegge litt av kjemien, så kan jo hende den er myyyye bedre på andre date :) 

på den annen side, hvis du virkelig ikke ser at det kunne blitt noe med han etter første date. Altså ikke er usikker, men sikker på at det ikke kan bli noe. Så hadde jeg takket nei til ny date.

• Liker 3
Skrevet

Og jeg antar at du, TS, ser ut som en fotomodell?

Du burde selvsagt avslutte, rett og slett fordi han fortjener noen bedre enn en som er så overfladisk som deg.

Anonymkode: e11d6...8b1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du burde selvsagt avslutte, rett og slett fordi han fortjener noen bedre enn en som er så overfladisk som deg.

Det handler jo om å vise et ekte og realistisk bilde av seg selv. Akkurat som personen ikke hadde klaget hvis det var motsatt :P 

Anonymkode: 38b6d...ab5

• Liker 18
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseende er til en viss grad viktig for de aller fleste. 

Anonymkode: 38b6d...ab5

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ville jeg nok hatt vektoppgangen i bakhodet, det er en ting å ha noen kilo ekstra og ligge stabilt der, men når vektoppgangen er så nylig, er den fortsatt på tur opp? Er han syk eller deprimert eller noe annet som forklarer det, kommer han til å bli enda mer overvektig, eller har han tatt tak i det og er på tur ned igjen, eller hva?

Anonymkode: 92e6d...55a

Dette. Det er ganske drøyt å gå opp så mye i vekt i løpet av et eneste år (med mindre det er slik at han var veldig heldig med feriebildet og allerede var stor på den tiden). Hadde han kanskje slanket seg for ferien så han er tilbake på normalen nå, eller har han plutselig skutt opp i vekt etterpå?

Jeg hadde blitt veldig skuffet over det uriktige bildet han hadde gitt meg, og sannsynligvis droppet ham med mindre det var en helt spesiell kjemi der.

Anonymkode: d5b65...812

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke et dårlig menneske selv om man foretrekker noen med et pent ytre. Jeg tar ikke til takke med noe annet enn et pent, eventuelt interessant, ytre i kombinasjon med et skarpt indre.

Anonymkode: d5b65...812

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Følg magefølelsen og si nei. Du er åpenbart ikke interessert i han, så hvorfor dra det ut og late som?

Jeg skjønner at skuffelsen ble stor når bildene ikke tilsvarer faktiske forhold. Det ville vel alle blitt.

Anonymkode: 2d65f...65b

ja. kanskje dem bruker en sånn app, som smaler til ansikter og kropp? det gjør ganske mange tror jeg. selv bruker jeg ikke flørte-apper fordi det er så kjedelig, men å putte på mørkere hår, lysere hår, minske 15 cm på magen, etc - hva er poenget da? :P

Anonymkode: aa2a5...4ab

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste er vel overfladiske. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen jeg ikke fant tiltrekkende. Jeg ville heller ikke hatt en kjærest som ikke fant meg tiltrekkende. 

Anonymkode: 076e3...8e8

• Liker 4
Skrevet

Ja ok. Takk for at du informerte oss om dette.

• Liker 2
Skrevet

Viss jeg noengang blir til å bruke en dating side, så tror jeg at jeg skal lage grimase samt blåse meg opp, slik at jeg ser verst mulig ut. Så blir det en positiv overraskelse for dait`n når de ser meg i virkeligheten :fnise:

Anonymkode: 4f24d...9b2

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Viss jeg noengang blir til å bruke en dating side, så tror jeg at jeg skal lage grimase samt blåse meg opp, slik at jeg ser verst mulig ut på bildene. Så blir det en positiv overraskelse for dait`n når de ser meg i virkeligheten :fnise:

Endret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...