Gå til innhold

Brus-detox, hvor lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til bivirkningene går over? Har vondt i hodet, er matt, og HAR SÅ SINNSYKT LYST PÅ BRUS. Men, jeg SKAL slutte med det, så jeg lurer på hvor lenge til det er helt ut av systemet? Er bedre for helsa og lommeboka om jeg slutter, men akkurat nå har jeg så sinnsyke abstinenser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en brus detox i 3 måneder nå nettopp. Etter rundt 1 1/2 uke så gikk det faktisk ganske greit. Fikk også helt syke abstinenser den første uka og det suger... men det gikk som sagt over. Nå som jeg er ferdig klarer jeg å passe på at jeg bare drikker brus i helgene, og det skjer egentlig litt av seg selv! Lykke til! :tommelopp:

Skrevet

Snakker dere om brus som i fanta og cola liksom? 

Såfall, dere må jo være brusnarkomane😝hehe

Anonymkode: 50367...24b

• Liker 1
Skrevet

7-10 dager.

Anonymkode: 306ca...e9a

Skrevet

Ta en kopp kaffe hvis du har koffeinabstinenser - forstår savnet og suget etter boblene, men man får ikke fysiske abstinenssymptomer som hodepine av å kutte ut Solo...

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pringle skrev:

Ta en kopp kaffe hvis du har koffeinabstinenser - forstår savnet og suget etter boblene, men man får ikke fysiske abstinenssymptomer som hodepine av å kutte ut Solo...

Nettopp :)

Anonymkode: 40cb5...555

Skrevet

TS her. Ja, er nok kaffein som er greia, jeg prøver å kutte ut kaffe også så vil tro at det er komboen av de to :P jaja, hvis det er 7-10 dager så skal jeg vel klare det.

Skrevet
1 time siden, Chocoholic skrev:

TS her. Ja, er nok kaffein som er greia, jeg prøver å kutte ut kaffe også så vil tro at det er komboen av de to :P jaja, hvis det er 7-10 dager så skal jeg vel klare det.

Høres tøft ut! Ville nok ha anbefalt å ikke kutte ut begge deler på en gang, men det går over! Drikk mye vann, og ta en hodepinetablett om det blir for ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...