Gå til innhold

Ang. voldelig by - Kristiansand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge nyhetene på TVNorge nettopp var det ingen mistanke om at det skal ha skjedd noe kriminelt i forbindelse med dette dødsfallet.

Skrevet

Faen jeg rømmer byen snart. Iallfall skal jeg aldri mer GÅ andre steder enn oppi kvadraturen hvor det er folk. Herreminhatt. Stakkar den som døde også.

Skrevet

Jeg er såå glad for at jeg ikke dro på byen igår,... (da bruker jeg nemlig å stikke en tur nedom stranda) *pjuh*

Håper de klarer å finne identiteten til vedkommende raskt,...stakkars mann.

Skrevet

La dere merke til dette utsagnet i artikkelen eller?:

"- Han har sannsynligvis falt i vannet fra brygga eller fra båten sin. Vi har ingen grunn til å tro at det har skjedd noe kriminelt"

Ikke alt som skjer av gale ting her i byen skyldes vold heldigvis. Stod forresten i Fedrelandsvennen i dag at iflg. politiet har volden i sentrum minket de siste ukene. Takk for det!

Gjest blå uinnlogget
Skrevet

Synes det blir slått sluttninger litt for fort her. Man kan vel ikke kalle dette for kriminalitet.

Skrevet
Synes det blir slått sluttninger litt for fort her. Man kan vel ikke kalle dette for kriminalitet.

Hvis det er tittelten du sikter til, så ble innlegget laget når ingen visste hva som hadde skjedd,......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...