Gjest mlle Camille Skrevet 10. oktober 2004 #1 Skrevet 10. oktober 2004 Var en tråd her for litt siden om Kristiansand og hvorvidt det var mye kriminalitet og vold der. Vel, jeg bare kom over denne artikkelen, og tenke jeg skulle lime den inn jeg. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle288705.ece
Ingeborg Skrevet 10. oktober 2004 #3 Skrevet 10. oktober 2004 Ifølge nyhetene på TVNorge nettopp var det ingen mistanke om at det skal ha skjedd noe kriminelt i forbindelse med dette dødsfallet.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #4 Skrevet 10. oktober 2004 Faen jeg rømmer byen snart. Iallfall skal jeg aldri mer GÅ andre steder enn oppi kvadraturen hvor det er folk. Herreminhatt. Stakkar den som døde også.
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2004 #5 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er såå glad for at jeg ikke dro på byen igår,... (da bruker jeg nemlig å stikke en tur nedom stranda) *pjuh* Håper de klarer å finne identiteten til vedkommende raskt,...stakkars mann.
Jellyfish Skrevet 12. oktober 2004 #6 Skrevet 12. oktober 2004 La dere merke til dette utsagnet i artikkelen eller?: "- Han har sannsynligvis falt i vannet fra brygga eller fra båten sin. Vi har ingen grunn til å tro at det har skjedd noe kriminelt" Ikke alt som skjer av gale ting her i byen skyldes vold heldigvis. Stod forresten i Fedrelandsvennen i dag at iflg. politiet har volden i sentrum minket de siste ukene. Takk for det!
Gjest blå uinnlogget Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 Synes det blir slått sluttninger litt for fort her. Man kan vel ikke kalle dette for kriminalitet.
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2004 #8 Skrevet 13. oktober 2004 Synes det blir slått sluttninger litt for fort her. Man kan vel ikke kalle dette for kriminalitet. Hvis det er tittelten du sikter til, så ble innlegget laget når ingen visste hva som hadde skjedd,......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå