AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 På søndag var jeg så dum at jeg ga pusejenta litt avocado.. ikke mer enn det hun sleiket av på fingeren min. Jeg ante ikke at dette var giftig før idag Hun har vært dårlig siden, slapp, pustet fort, ikke spist eller drukket. Hun er mye bedre nå, leker og vil ut, men hun nekter å spise og drikke. Eneste jeg har fått i henne er litt våtfor og rått kjøtt, men idag ville hun ikke ha det heller. Det er vanskelig for henne og få maten i munnen, og halvparten detter ut igjen. Ingen tenner er knekt eller borte og tannkjøttet ser normalt ut. Hun får vann som jeg sprøyter inn i munnen på henne. Noen som kan noe om dette? og er det for sent og ringe dyrlegen mtp at dette skjedde på søndag? Anonymkode: 73a34...717
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Du bør ringe dyrlegen å sjekke. Er det forgifting bør katten få noen form for motgift. Ring nå! Anonymkode: 0dc02...1e6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Dyrlegen asap. Anonymkode: cf7b7...8c0
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Får vi vite hvordan det gikk? Regner med at dyrlegen ble kontaktet.... Anonymkode: 0dc02...1e6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Den 13.1.2016 at 20.40, AnonymBruker skrev: Får vi vite hvordan det gikk? Regner med at dyrlegen ble kontaktet.... Anonymkode: 0dc02...1e6 Snakket med de andre i huset og de mente at dyrlege ikke var nødvending. Jeg lå sammen med henne og sørget for at hun sov (tenkte at det kunne bli bedre med litt søvn) og tro det eller ei, etter det ble hun helt frisk! spiste, drakk og lekte. Hun ligger og sover oppå meg nå er helt som vanlig igjen. Anonymkode: 73a34...717 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå