Jerry Lee Skrevet 13. januar 2016 #21 Skrevet 13. januar 2016 Fatta aldri hvorfor mutter'n kalte mora si for mamma når hun jo het Bestemor.....😂
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #22 Skrevet 13. januar 2016 Trodde alltid under værmeldingen på lørdager at de målte temperaturen i lokalene til der nyhetsankerne og værmelderne satt, og at det var den lille innringede øyen øverst i venstre hjørnet. Men skjønte jo aldri hvorfor de hadde det så kaldt der inne. Først flere år etterpå gikk det opp for meg at det faktisk ikke sto "Lørdagsrevyen", men "Longyearbyen"... Anonymkode: 28863...dd8
Hattivatti Skrevet 13. januar 2016 #23 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Denne tråden har mange morsomme innlegg i same gate Rare ting du trodde var sant da du var liten Endret 13. januar 2016 av The Silence
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #24 Skrevet 13. januar 2016 Jeg kalte agurk for "margurk" da jeg var veldig liten. Men navnet hang igjen i hele familien, så jeg vokste opp i den tro at den lange, grønne grønnsaken egentlig het "margurk". Men jeg husker så tydelig en dag i 1. klasse, vi drev og lærte om grønnsaker i O-fagstimen, og klassen skulle dyrke tomater og agurk i klasserommet. Jeg aaaante ikke hva agurk var for noe, før jeg så bildet i boken. Husker jeg stod i gangen hjemme og ventet på at moren min skulle komme hjem. Hun hadde knapt fått opp døren før jeg ropte(veldig dramatisk); "Det heter agurk!!! Hvorfor har dere løyet for meg hele mitt liv??!?". Anonymkode: 2d4f1...447
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #25 Skrevet 13. januar 2016 Jeg var vel rundt 30 år før jeg skjønte greia med brødrene Dal... Gaus, Roms og Brumund - jeg tenkte aldri over at det faktisk er navn på ulike daler :-) Anonymkode: 18cfa...5ec
Gjest Jacklost Skrevet 13. januar 2016 #26 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var vel rundt 30 år før jeg skjønte greia med brødrene Dal... Gaus, Roms og Brumund - jeg tenkte aldri over at det faktisk er navn på ulike daler :-) Anonymkode: 18cfa...5ec Dette var nytt for meg
Jerry Lee Skrevet 13. januar 2016 #27 Skrevet 13. januar 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en vennine som trodde fugler hadde 4 bein. Hun ble lei seg når hun fant ut at de bare hadde 2. Anonymkode: 8fb03...a95 Nå lo jeg så jeg prompa! 😂 Endret 13. januar 2016 av Jerry Lee 1
Jerry Lee Skrevet 13. januar 2016 #28 Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var vel rundt 30 år før jeg skjønte greia med brødrene Dal... Gaus, Roms og Brumund - jeg tenkte aldri over at det faktisk er navn på ulike daler :-) Anonymkode: 18cfa...5ec ...og foreldrene Mari og Gudbrand Dal. 😂 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. januar 2016 #29 Skrevet 13. januar 2016 Da jeg var liten trodde jeg at verden var svart og hvit før i tiden siden gamle filmer og bilder var i svart og hvit.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. januar 2016 #30 Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var vel rundt 30 år før jeg skjønte greia med brødrene Dal... Gaus, Roms og Brumund - jeg tenkte aldri over at det faktisk er navn på ulike daler :-) Anonymkode: 18cfa...5ec Jeg var rundt 30 da jeg forstod at KLM stod for etternavnene Kirkvaag, Lystad og Mjøen og ikke det nederlandske flyseslkapet KLM. Og det med brødrene dal ble jeg først klar over av å lese det du skrev der.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #31 Skrevet 13. januar 2016 Jeg trodde det var en regel at mannen måtte ver 1 år eldre enn damen i mange år. Anonymkode: 26287...3e6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #32 Skrevet 13. januar 2016 Det var en i klassen min på barneskolen som hadde lettere CP. Han var som alle andre men hadde eit par preg av det. Som 1. klassing visste jeg jo ikke hva CP var, annet enn at han satt i en spesialstol(ikke rullestol, men mer enn kontorstol med hjul mens vi andre sått på vanlige stoler). Han hadde også et fødselsmerke som var synlig og venninna mi fortalte meg at grunnen til at han hadde spesialstol, subba litt med ene beinet og hadde fødselsmerke var pga han hadde blitt truffet av en månesten fra himmelen Trodde på dette leeeenge Anonymkode: 26287...3e6
Gjest Mamama Skrevet 14. januar 2016 #33 Skrevet 14. januar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var vel rundt 30 år før jeg skjønte greia med brødrene Dal... Gaus, Roms og Brumund - jeg tenkte aldri over at det faktisk er navn på ulike daler :-) Anonymkode: 18cfa...5ec Det skjønte jeg NÅ. Og jeg er rundt 30 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå