Gjest jente18 Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen andre her som bare har hatt lyst til å grave seg ned å slippe å treffe folk på en god stund etter en fuktig kveld på "byen"? (hadde det bare verdt på byen, men tingen er den at jeg bor på et lite sted der alle vet hvem alle er) Kunne trengt noen å dele "sorgene" med akkurat nå :-( Eller noen som har noen gode fyllehistorier som kunne lettet litt på humøret Hater å være så full at jeg ikke har kontroll, og lovte meg selv at det aldri skulle skje igjen :evil: Også jeg som synes jeg var så flink, og har oppført meg så fint i fylla de siste månedene. Men så måtte selvfølgelig gårsdagen ødelegge alt :-( Ikke nok med at jeg gikk rundt med mascara i hele trynet og ytterjakke hele kvelden (det var 50 grader der inne) og såg ut som et troll på håret, enda verre er det at jeg klina med kompisen til broren min i full offentlighet og nå tror nok alle at vi har hatt sex også :-x (noe som kanskje ikke er så rart siden de ikke kunne vite at jeg bare skulle bli med ham hjem å se på bilen hans) (han var om mulig enda fullere enn meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei! Syns ikke du skal tenke noe særlig over dette! Vi har vel alle hatt våre fyllekuler, der vi har gjort mer eller mindre dumme ting, og slitt med fylleangst dagen derpå. Men jeg kan love deg at de fleste er nok mest opptatt av seg og sitt. Hva de selv gjorde/sa, og sin egen opplevelse av festen. Du får kanskje høre noen "festlige" kommentarer, pluss noen muntre blikk de første dagene, men ta det med et smil og le med. Så er nok det hele glemt innen en uke eller to! De andre var kanskje ikke så helt edru de heller! Og hvem har vel ikke rotet med en eller annen fyr i fylla... Du vet hva som skjedde, at dere ikke hadde sex (og uansett har ingen noe med det heller), så blås i hva andre måtte tenke eller tro! Du er ung, så det er jo meningen at du skal ut og ha det gøy! Men jeg er helt enig i at det er ubehagelig å bli så "ukontrollert" full. Jeg har lært meg til å ikke drikke for fort, stoppe etter noen drinker og så eventuelt drikke vann utover kvelden. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ehm.... Er vel ikke særlig stor hjelp nå, men det der er da ingenting å ta sånn på vei for? Gjør stadig mye verre ting enn som så, men jeg lever enda Men nervene forstår jeg godt, de kan dukke opp uansett hvor pent du har oppført deg! Om et par dager har du antakelig glemt hele greia!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 17. oktober 2004 #4 Del Skrevet 17. oktober 2004 Klart....og du må ikke tro det stopper (selv om man dessverre blir ett år eldre for hvert år.) Tror jeg angret konstant etter hver fest fra alderen 20-27...lenge siden sist jeg sa mye dumt på fest Fylle-anger og lange analyser dagen derpå.. begynner å bli slitsomt. Kan ikke annet enn le av seg selv, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå