LitenLuring Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei folkens! I og med at jeg er en liten luring, så lurer jeg på følgende; Hvorfor har det seg sånn, at kvinner som regel har mye finere skrift enn menn? Er det noen som sitter på noe vitenskap her? Hilsen Nysgerrigper
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Samboeren min som er han, skriver drit stygt. Jeg mobber han for det hver gang han skriver for der er store og små bokstaver sammen. Der ser ut som en 6 åring har skrevet. 😂 Hans unnskyldning er at han gir faen. Jeg skriver fint, hehe får jeg høre hvertfall. 😝 Anonymkode: 64614...a0d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Skriver fra mobilen ble litt skrivefeil, men man skjønner vel hva jeg ville frem til. Anonymkode: 64614...a0d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, LitenLuring skrev: Hei folkens! I og med at jeg er en liten luring, så lurer jeg på følgende; Hvorfor har det seg sånn, at kvinner som regel har mye finere skrift enn menn? Er det noen som sitter på noe vitenskap her? Hilsen Nysgerrigper Her i huset er det ihvertfall tvert i mot. Det er mannen som må skrive alle gratulasjonskort og andre ting som skal se litt ordentlig ut. Han har en nydelig håndskrift. Anonymkode: bb96e...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå