AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei! Jeg har en god del sminke, produkter til hår, parfymer, kremer og lotions som jeg har kjøpt og ikke ønsker å bruke. De meste av tingene er ikke brukt, men bare luktet på, og hvis jeg ikke liker lukten av noe så klarer jeg ikke å prøve det en gang(rart, jeg vet), mens noen bare er prøvd en gang. Noen av disse produktene var ganske så dyre, og når de i tillegg ikke har blitt brukt og er nye, så føles det å kaste de som sløsing, både for meg og med tanke på miljø. Så det jeg lurer på er om det går an å donere disse et sted? Om med klær? Takk for svar Anonymkode: 74518...df4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 *som med klær Anonymkode: 74518...df4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 11 minutter siden, Lady skrev: Ja, på finn Takk for svar! Jeg så nettopp på finn.no og det ser ikke ut som det er så mange som gir bort slike produkter der. I tillegg er man vel avhengig av at noen i området skal hente det? Anonymkode: 74518...df4
Lady Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg så nettopp på finn.no og det ser ikke ut som det er så mange som gir bort slike produkter der. I tillegg er man vel avhengig av at noen i området skal hente det? Anonymkode: 74518...df4 Skal du gi det bort? Trodde du skulle selge Er en gi bort side der også. Sikkert mange som vil ha. Ja, eller så kan du eventuelt sende mot at de betaler frakt?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Kremer, sminke og andre hudprodukter "går ut på dato" mellom 3 og 6 måneder etter at de er blitt åpnet, selv om det bare var for å lukte på de. Spesielt mascara og leppestifter blir fort sure og klumpete/ubrukelig. Facebook har mange grupper for å gi bort eller selge ting, du har sikkert en som er for området du bor i. Anonymkode: c58aa...a69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå