Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt Zein Obagi zoskin health Osential serum plus.  En veldig, veldig god nattkrem (anti aging).  Jeg kan ikke se at dette kan fås kjøpt på nettet?   Eller tar jeg feil?   Håper noen kan hjelpe meg..    Er blitt avhengig :-) 

Anonymkode: a8001...00d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ZO produkter selges ikke på nett, men hudpleieren din kan sikkert sende til deg dersom du ikke bor nært. 

Skrevet
55 minutter siden, Cilla skrev:

ZO produkter selges ikke på nett, men hudpleieren din kan sikkert sende til deg dersom du ikke bor nært. 

Takk for svar.  Jeg har nå fått tips fra annet hold om at Avea klinikken selger disse.

Skrevet

Litt off topics, men vurderer denne produktlinjen, og bare lurer på hvorfor den er bedre enn annet? Og finnes det noe tilsvarende eller er dette bevist bedre? Ser hvertfall veldig fristende ut!

Anonymkode: 3eecf...94a

• 2 uker senere...
Skrevet
Den 14.1.2016 at 9.34, AnonymBruker skrev:

Litt off topics, men vurderer denne produktlinjen, og bare lurer på hvorfor den er bedre enn annet? Og finnes det noe tilsvarende eller er dette bevist bedre? Ser hvertfall veldig fristende ut!

Anonymkode: 3eecf...94a

Du ville ikke sagt det er fristende om du hadde sett bivirkningene. Flassing, ekstrem kløe og tørrhet, urenheter under huden som skal frem.. Det kommer jo an på hvor mye urenheter du har da, selv har jeg ekstreme mengder så jeg har fortsatt kviser og har gått på et program siden juli i fjor. Du blir rød og ser ikke ut i mange uker. Det er en smertefull prosess og jeg angrer mange ganger på at jeg i det hele tatt begynte, men regner med resultatet er verdt det.

Anonymkode: a51ec...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...