Pip Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Eg har nett oppdaga ein klump på sida av halsen min. Eg er heilt sikker på at den ikkje kan ha vore der lenge, for når eg tar på han, kjennest det godt. Den er omtrent 1-1,5 cm. i diameter, vil eg tru. Viser ikkje når halsen er strak, men når eg lener han over til sida viser han nokså godt. Når ein kjenner på han, kjennest det litt som brusk (seier mannen i alle fall). Han gjer ikkje vondt, men det er litt ømt å klemme hardt på han. Nokon som har peiling på kva dette kan vere? PS: Det er like i utkanten av eit psoriasis-utbrot - mannen trur kanskje det har samanheng med anten psorien eller medisinen - eg synstd et virkar ulogisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er ikke en forstørret lymfekjertel du kjenner, da? De er ofte litt harde å ta på, og kan være ømme (men ikke alltid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er ikke en forstørret lymfekjertel du kjenner' date=' da? De er ofte litt harde å ta på, og kan være ømme (men ikke alltid).[/quote'] Det kan godt hende! Det er 4-5 cm. nedfør øyret, og litt bakanfor øyreflippen... På ein måte... Vanskeleg å forklare. Men viss det er ein lymfekjertel - kan det vere fordi eg er litt forkjøla? Og forsvinn det berre av seg sjølv? (Takk for svar, forresten! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #4 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nå er jeg IKKE medisiner, men når du i tillegg legger til at du er forkjølet, er jeg allikevel 99% sikker på at det er en hoven lymfekjertel du kan kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2004 Takk igjen, Ethereal! No kan eg ikkje skjøne kvifor eg ikkje tenkte på dette sjølv... Då får eg berre ta tida til hjelp då, så går vel hevelsen ned att. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 10. oktober 2004 #6 Del Skrevet 10. oktober 2004 Men ikke klem så mye på den....da blir den litt hissig og sår og vil bruke lengre tid på å bli bra, la den være ifred og ta på det et godt skjerf når det er kaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 21. november 2004 ...takkar for svara frå sist - no er den på nakken om ikkje heilt borte, så i alle fall veldig veldig nær! Men no lurer eg på - går det an å få slike i hovudet også? Eg er nemlig forkjøla igjen (halsen min vil liksom ikkje halde seg bra lengre enn eit par veker om gongen i haust...), og i går merka eg ein klump omtrent midt bak i hovudet. Den er ganske så øm når eg kjenner på han. Håpar på at denne òg vil forsvinne viss eg gir han fred... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå