Gå til innhold

Treningsfrue

Hildefur

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Følger henne kun på face for å få treningstips. Snap har jeg ikke og kommer aldri til å få, og merker jeg blir skuffet når jeg hører om folk jeg har ok inntrykk av som MÅ utlevere seg på snap ørten ganger om dagen.

Og - det hender jeg titter på oppskriftene. Har ikke prøvd noen enda, men liker at det er variert mat. Noe er sunt og noe helt "vanlig".

Kom over en oppskrift av fotballfrue her om dagen. Leste "bananbrød MED raffinert sukker" og lurte på om det hadde klikket for fruen. Det stod selvsagt UTEN, og jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å lese stikk motsatt. Det var visst MEG det klikket for den dagen :P 

Men akkurat dét er litt forfriskende med Treningsfrue og oppskriftene hennes. Er lei av stevia og alt man ikke kan unne seg. 

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 12. januar 2016 at 10.13, ekkoet skrev:

Treningsfrue? Jeg er ikke inni bloggverden, men har fått med meg at fotballfrue hadde en mann som spilte fotball, pilotfrue har en mann som er pilot.

Hva har treningsfrue? En mann som trener? 

Hun er personlig trener (PT) og mannen er brannmann, pluss de trener HVER eneste dag!! Modell/ambassadør for Shape Up, Kari Traa, G-sport, Vita Liberata der hun også jobber osv osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det er ganske fascinerende å følge denne bloggen og særlig Instagram kontoen hennes. Jeg synes oppriktig synd på de barna hennes som hele tiden må stille opp og posere på bilder. Hva skjedde med å leve et vanlig liv uten og måtte tenke på å ta bilder hele tiden? Hun må være usedvanlig selvopptatt den dama... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne på Face pga oppskriftene faktisk, og titter inni mellom innom blogginnleggene. Hun er ei veldig søt jente, som tross mye trening og fokus på dette, ikke er opptatt av at sukker er bannlyst og hvitt mel er djevelen selv (slik jeg har inntrykk av at andre "fruer" holder på). Hun ser sunn og veltrent ut og kommer med gode treningstips og virker til tider lite selvhøytidig (dog høres det ut som om hun oppleves annerledes på snap, men der følger jeg henne ikke). Det er vel ofte sånn at, jo flere følgere man får, jo flere klikk og lesere på bloggen, jo mer reklame og sponsede innlegg blir det. Det er jo gjennomgående hos alle bloggere og IG`ere som har vokst seg store syns jeg. Man får vel både sponset produkter og betalt for å dele og å skrive omtale, slik at man etter hvert kan leve av det. Det er vel det de fleste drømmer om, som starter opp med blogg ol tenker jeg...? Det som er synd er jo at da forsvinner ofte mye av det jordnære, autentiske og det som er/var bra med bloggen til fordel for reklame, spons og konkurranser. Treningsfrue er vel kanskje blitt mer og mer sånn, og blir dermed mindre intereressant for mange.

Endret av Milla29
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har blitt "glad i" treningsfrue. Hun har faktisk via snap motivert meg til å komme meg opp og ut.

At hun er sponset av ditt og datt... Det får så være! Jeg bestemmer selv hvilke produkter jeg vil kjøpe. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...