Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er ny her jeg er bi polar type 1 gått på medisiner i mange år har hatt noen partnere men ikke blitt gravid er nå 40 år og begynner tvile jeg kan få barn kjenner d stikker når alle jeg kjenner får barn...alle spør når jeg ska ha jeg pleier svare vil ikke ha noe som ikke er sant..jeg går på litium,seroquel,efexor,lamictal og sobril kan disse gjøre meg steril..håper på svar

051.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så trist å høre at du kanskje ikke kan få barn. Er dette noe du tror ut fra medisinene du går på, eller har du snakket godt ut med en lege om dette? Kanskje det finnes alternative medikamenter som man kan gå på i en periode som tillater fertiliteten og graviditeten å fungere slik det skal? Eller kanskje IVF-prøverør er et alternativ som kan passe deg? 

Dersom du er i en situasjon der du ønsker deg barn nå, så ville jeg tatt en tur til legen og startet litt prosessen med å få hjelp, først og fremst til å sortere tankene rundt medikamentene og hvordan du best skal gå frem for å teste fertiliteten din og evt starte på prosessen for prøverør eller tilsvarende. 

Ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...