Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har playere ekstremt god luktesans? 

Jeg har i en god stund nå prøvd å komme over en player. Og hver gang jeg føler meg klar for å date noen andre, så kan han sende meg en melding eller lignende og si han savner meg. Jeg har bedt om avstand fra han. 

Senest i går skjedde det igjen. I det øyeblikket jeg sa ja til en date med en annen, så tikker det inn en melding fra han. 

For litt siden datet jeg en fyr men playeren fikk meg til å føle meg utro :P han ante ikke at jeg traff en annen fyr.

han har ingen mulighet for å snoke til seg info om mine dater. Tror bare han har en syvende sans eller noe sånt. 

Anonymkode: 59735...304

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier nei ;) holder hardt men jeg gjør det. Men jeg får alltid et sug i magen når han tar kontakt. 

Gjest Trollkarlen
Skrevet (endret)

Hva er det med enkelte kvinner egentlig? De vet at fyren er player, voldelig, en utro jævel. Likevel klarer de ikke la være å bli våte i musa når det piper fra han? Skjerpings.

Endret av Trollkarlen
Skrevet
2 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Hva er det med enkelte kvinner egentlig? De vet at fyren er player, voldelig, en utro jævel. Likevel klarer de ikke la være å bli våte i musa når det piper fra han? Skjerpings.

Alt annet en voldelig han her. Player i den forstand at han ikke vil ha et forhold til meg. Men det begynte som et forhold. Vi var villige til å satse begge to. Men han burde visst at han ikke hadde mulighet til å involvere meg i hans liv. 

Skrevet
3 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Playere er ikke voldelige (de kan være det, men det har ingenting med det å være en player). Det eneste negative er for de som søker seriøse forhold (barn, familie, osv), de vil ikke få sine ønsker oppfylt.

Anonymkode: 242a0...79d

Skrevet

Selvoppfyllende profeti? Blokker han da, så slipper du å få meldinger fra han ;) Du kommer jo alltid til å ha han i bakhodet hvis ikke?

Men jeg er enig. Jeg har datet en fyr nå som viste seg å ikke ha rent mel i posen. Men når jeg kjenner meg klar til å gå videre, så sender han melding eller ringer... Så er jeg tilbake til null :klaske:

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt annet en voldelig han her. Player i den forstand at han ikke vil ha et forhold til meg. Men det begynte som et forhold. Vi var villige til å satse begge to. Men han burde visst at han ikke hadde mulighet til å involvere meg i hans liv. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Playere er ikke voldelige (de kan være det, men det har ingenting med det å være en player). Det eneste negative er for de som søker seriøse forhold (barn, familie, osv), de vil ikke få sine ønsker oppfylt.

Anonymkode: 242a0...79d

Beklager. Jeg mente enten player, eller voldelig, eller utro jævel. Ikke alt på en gang. Er stadig tråder der kvinner ikke klarer å la være å bli fristet selv om de vet at fyren er kvalm som faen. Hvorfor?

Skrevet
4 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Beklager. Jeg mente enten player, eller voldelig, eller utro jævel. Ikke alt på en gang. Er stadig tråder der kvinner ikke klarer å la være å bli fristet selv om de vet at fyren er kvalm som faen. Hvorfor?

Fordi vi har det lille håpet om at vi er de som de kan forandre seg for.. Ganske selvdestruktivt.. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har playere ekstremt god luktesans? 

Jeg har i en god stund nå prøvd å komme over en player. Og hver gang jeg føler meg klar for å date noen andre, så kan han sende meg en melding eller lignende og si han savner meg. Jeg har bedt om avstand fra han. 

Senest i går skjedde det igjen. I det øyeblikket jeg sa ja til en date med en annen, så tikker det inn en melding fra han. 

For litt siden datet jeg en fyr men playeren fikk meg til å føle meg utro :P han ante ikke at jeg traff en annen fyr.

han har ingen mulighet for å snoke til seg info om mine dater. Tror bare han har en syvende sans eller noe sånt. 

Skjønner du hva du selv skriver? Er det flaut?

Anonymkode: 404fa...ac2

Skrevet (endret)

Sånn er det her og! Han forsvant i et halvt år etter at jeg avsluttet det, og når jeg endelig klarte å finne en annen som gjorde at jeg glemte han kom han tilbake. 

Nå leter ikke jeg etter et forhold selv, så det at han ikke vil ha det er ikke noe problem sånn sett. Her er det mer det at han er så av og på hele tiden som plager meg. Allikevel slipper jeg omtrent alt jeg har i henda bare han vil ha besøk. 

Edit: jeg avsluttet det fordi han aldri kunne finne tid til meg. Noe det visste seg (nå et halvt år etter) å være en god grunn til. 

Endret av Inwe
Tilleggsinfo
Skrevet

Ja de lukter lunta når de merker at interessen hos dama dabber litt av, at hun har funnet noen bedre, for det som booster egoet dems er å ha kvinnene rundt lillefingeren og har de ikke det så blir de som nervøse guttevalper som håper å få dama på kroken igjen. En evig destruktiv runddans for deg som kvinnen.

Anonymkode: 4a247...e4e

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de lukter lunta når de merker at interessen hos dama dabber litt av, at hun har funnet noen bedre, for det som booster egoet dems er å ha kvinnene rundt lillefingeren og har de ikke det så blir de som nervøse guttevalper som håper å få dama på kroken igjen. En evig destruktiv runddans for deg som kvinnen.

Dette!

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. 

Best å holde bekreftelsen sin på gress :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...