AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Har playere ekstremt god luktesans? Jeg har i en god stund nå prøvd å komme over en player. Og hver gang jeg føler meg klar for å date noen andre, så kan han sende meg en melding eller lignende og si han savner meg. Jeg har bedt om avstand fra han. Senest i går skjedde det igjen. I det øyeblikket jeg sa ja til en date med en annen, så tikker det inn en melding fra han. For litt siden datet jeg en fyr men playeren fikk meg til å føle meg utro han ante ikke at jeg traff en annen fyr. han har ingen mulighet for å snoke til seg info om mine dater. Tror bare han har en syvende sans eller noe sånt. Anonymkode: 59735...304
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Sier nei holder hardt men jeg gjør det. Men jeg får alltid et sug i magen når han tar kontakt. Anonymkode: 59735...304
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Hva er det med enkelte kvinner egentlig? De vet at fyren er player, voldelig, en utro jævel. Likevel klarer de ikke la være å bli våte i musa når det piper fra han? Skjerpings. Endret 13. januar 2016 av Trollkarlen
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, Trollkarlen skrev: Hva er det med enkelte kvinner egentlig? De vet at fyren er player, voldelig, en utro jævel. Likevel klarer de ikke la være å bli våte i musa når det piper fra han? Skjerpings. Alt annet en voldelig han her. Player i den forstand at han ikke vil ha et forhold til meg. Men det begynte som et forhold. Vi var villige til å satse begge to. Men han burde visst at han ikke hadde mulighet til å involvere meg i hans liv. Anonymkode: 59735...304
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 3 minutter siden, Trollkarlen skrev: Hva er det med enkelte kvinner egentlig? De vet at fyren er player, voldelig, en utro jævel. Likevel klarer de ikke la være å bli våte i musa når det piper fra han? Skjerpings. Playere er ikke voldelige (de kan være det, men det har ingenting med det å være en player). Det eneste negative er for de som søker seriøse forhold (barn, familie, osv), de vil ikke få sine ønsker oppfylt. Anonymkode: 242a0...79d
lille_myyy Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Selvoppfyllende profeti? Blokker han da, så slipper du å få meldinger fra han Du kommer jo alltid til å ha han i bakhodet hvis ikke? Men jeg er enig. Jeg har datet en fyr nå som viste seg å ikke ha rent mel i posen. Men når jeg kjenner meg klar til å gå videre, så sender han melding eller ringer... Så er jeg tilbake til null 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt annet en voldelig han her. Player i den forstand at han ikke vil ha et forhold til meg. Men det begynte som et forhold. Vi var villige til å satse begge to. Men han burde visst at han ikke hadde mulighet til å involvere meg i hans liv. Anonymkode: 59735...304 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Playere er ikke voldelige (de kan være det, men det har ingenting med det å være en player). Det eneste negative er for de som søker seriøse forhold (barn, familie, osv), de vil ikke få sine ønsker oppfylt. Anonymkode: 242a0...79d Beklager. Jeg mente enten player, eller voldelig, eller utro jævel. Ikke alt på en gang. Er stadig tråder der kvinner ikke klarer å la være å bli fristet selv om de vet at fyren er kvalm som faen. Hvorfor?
lille_myyy Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 4 minutter siden, Trollkarlen skrev: Beklager. Jeg mente enten player, eller voldelig, eller utro jævel. Ikke alt på en gang. Er stadig tråder der kvinner ikke klarer å la være å bli fristet selv om de vet at fyren er kvalm som faen. Hvorfor? Fordi vi har det lille håpet om at vi er de som de kan forandre seg for.. Ganske selvdestruktivt..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har playere ekstremt god luktesans? Jeg har i en god stund nå prøvd å komme over en player. Og hver gang jeg føler meg klar for å date noen andre, så kan han sende meg en melding eller lignende og si han savner meg. Jeg har bedt om avstand fra han. Senest i går skjedde det igjen. I det øyeblikket jeg sa ja til en date med en annen, så tikker det inn en melding fra han. For litt siden datet jeg en fyr men playeren fikk meg til å føle meg utro han ante ikke at jeg traff en annen fyr. han har ingen mulighet for å snoke til seg info om mine dater. Tror bare han har en syvende sans eller noe sånt. Anonymkode: 59735...304 Skjønner du hva du selv skriver? Er det flaut? Anonymkode: 404fa...ac2
Inwe Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Sånn er det her og! Han forsvant i et halvt år etter at jeg avsluttet det, og når jeg endelig klarte å finne en annen som gjorde at jeg glemte han kom han tilbake. Nå leter ikke jeg etter et forhold selv, så det at han ikke vil ha det er ikke noe problem sånn sett. Her er det mer det at han er så av og på hele tiden som plager meg. Allikevel slipper jeg omtrent alt jeg har i henda bare han vil ha besøk. Edit: jeg avsluttet det fordi han aldri kunne finne tid til meg. Noe det visste seg (nå et halvt år etter) å være en god grunn til. Endret 13. januar 2016 av Inwe Tilleggsinfo
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 Ja de lukter lunta når de merker at interessen hos dama dabber litt av, at hun har funnet noen bedre, for det som booster egoet dems er å ha kvinnene rundt lillefingeren og har de ikke det så blir de som nervøse guttevalper som håper å få dama på kroken igjen. En evig destruktiv runddans for deg som kvinnen. Anonymkode: 4a247...e4e 3
lille_myyy Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja de lukter lunta når de merker at interessen hos dama dabber litt av, at hun har funnet noen bedre, for det som booster egoet dems er å ha kvinnene rundt lillefingeren og har de ikke det så blir de som nervøse guttevalper som håper å få dama på kroken igjen. En evig destruktiv runddans for deg som kvinnen. Anonymkode: 4a247...e4e Dette!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja de lukter lunta når de merker at interessen hos dama dabber litt av, at hun har funnet noen bedre, for det som booster egoet dems er å ha kvinnene rundt lillefingeren og har de ikke det så blir de som nervøse guttevalper som håper å få dama på kroken igjen. En evig destruktiv runddans for deg som kvinnen. Anonymkode: 4a247...e4e Jepp. Best å holde bekreftelsen sin på gress Anonymkode: 59735...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå