AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #21 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg vet at hadde han kommet på døra, løfta armen for å dra den gjennom håret, slik at jeg så nederst av magen hans, og spurt "du, vi skal ikke ...", så hadde jeg sluppet ham inn, helt, helt inn. Anonymkode: f6959...23b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #22 Del Skrevet 13. januar 2016 Vet at han er notorisk utro. Anonymkode: fb066...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #23 Del Skrevet 13. januar 2016 Ikke en dritt. Har akkurat flyttet Anonymkode: a366b...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 13. januar 2016 #24 Del Skrevet 13. januar 2016 Naboen vår har ei veldig søt katt, også står hun alltid ute å røyker hver gang jeg går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #25 Del Skrevet 14. januar 2016 At h*n aldri måker vår felles trapp, men tråkker ned snøen slik at det blir is og mye vanskeligere å måke. Anonymkode: c1080...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. januar 2016 #26 Del Skrevet 14. januar 2016 At det å ha bånd på bikja ikke er så nøye. At hunden går tur med seg selv. At den andre naboen har en liten drittbikje som bjeffer bare snøen daler.. Går egentlig bare og venter på at hunden skal løpe midt i veien og bli påkjørt. Har sett de gå tur med hunden i bånd to ganger på et år. Jeg vet at de jeg leier hos står opp et sted mellom kl 04 og 05, at ungene har raveparty kl 07 og at det endelig blir stille i tidsrommet 0815-1400. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #27 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, snoopy_93 skrev: At det å ha bånd på bikja ikke er så nøye. At hunden går tur med seg selv. At den andre naboen har en liten drittbikje som bjeffer bare snøen daler.. Går egentlig bare og venter på at hunden skal løpe midt i veien og bli påkjørt. Har sett de gå tur med hunden i bånd to ganger på et år. Jeg vet at de jeg leier hos står opp et sted mellom kl 04 og 05, at ungene har raveparty kl 07 og at det endelig blir stille i tidsrommet 0815-1400. Uff, jeg misunner ikke din boplass /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. januar 2016 #28 Del Skrevet 14. januar 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Uff, jeg misunner ikke din boplass /: Haha, det går helt fint mer verst på ettermiddagen og i helgene når sønnen har besøk av kompiser og de sitter i naborommet til hybelen jeg bor i.. Volumet på anlegget på max, spiller skytespill og banner på en måte jeg aldri har hørt 13åringer banne før.. Og de holder det gjerne gående til klokka er 4 i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #29 Del Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, snoopy_93 skrev: Haha, det går helt fint mer verst på ettermiddagen og i helgene når sønnen har besøk av kompiser og de sitter i naborommet til hybelen jeg bor i.. Volumet på anlegget på max, spiller skytespill og banner på en måte jeg aldri har hørt 13åringer banne før.. Og de holder det gjerne gående til klokka er 4 i helgene. Jeg har opplevd den type bråk mye før, før grøssninger bare av å tenke på det Heldigvis så blir de voksen om ikke så mange år og det roer seg ned Naboene mine ved siden av meg brukte å ha stereoanlegget på fult før ganske ofte og ofte hele natta... Ble gal, de hadde på musikk hele dagen med. Skulle trodd jeg var på Telenor arena.. Men heldigvis ga de faen etterhvert Kanskje de ble døve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 14. januar 2016 #30 Del Skrevet 14. januar 2016 At hun jobber i forsvarsdepartementet, er sammen med en tøffel og har to gale unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar 2016 #31 Del Skrevet 14. januar 2016 Veldig lite, bortsett fra at familien liker å sitte ute i hagen og synge kristne sanger om sommeren. Og så hater de å måke snø 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 14. januar 2016 #32 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg har vel fem nabofamilier som bor akkurat rundt huset. Nr 1 krangler i fylla fordi han så på en annen dame på baren i ett helt minutt tenk!! og disse sitter mye ute i hagen pm sommeren og griller, nr 2 pusser opp et mulig dødsbo og hilser alltid blidt, nr 3 liker å sole seg og stelle i hagen, nr 4 har en nydelig kosete hund! Huseier oppe er en tidvis bråkete familie med tre barn som er kronisk trege når det gjelder alt som skal gjøres, men veldig hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. januar 2016 #33 Del Skrevet 14. januar 2016 57 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg har opplevd den type bråk mye før, før grøssninger bare av å tenke på det Heldigvis så blir de voksen om ikke så mange år og det roer seg ned Naboene mine ved siden av meg brukte å ha stereoanlegget på fult før ganske ofte og ofte hele natta... Ble gal, de hadde på musikk hele dagen med. Skulle trodd jeg var på Telenor arena.. Men heldigvis ga de faen etterhvert Kanskje de ble døve Hahaha De jeg leier hos har av og til fest for foreldrene til noen av ungene i klassen til barna og det høres godt og de holder mer enn gjerne på til natten har blitt til dag. Andre ganger har de bare middagsgjester og da blir jeg så lei av trampinga at det er jeg som bråker. (Har ikke fått noen klager på bråk og de har etterlyst litt lyd fra meg slik at de vet at det er noen hjemme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. januar 2016 #34 Del Skrevet 15. januar 2016 ...at hun nettopp gikk i postkassa i hvit t-skjorte uten BH.... OMG!!! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #35 Del Skrevet 15. januar 2016 Den Wednesday, January 13, 2016 at 20.52, AnonymBruker skrev: At han heter Alf Anonymkode: d9917...881 Vi må ha samme nabo. Jeg vet heller ikke mer enn det om naboen Alf. Anonymkode: c41a7...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. januar 2016 #36 Del Skrevet 17. januar 2016 Halvard er en skikkelig ungkar. Jeg er redd han er så skikkelig at han aldri får seg dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Givenchy Skrevet 20. januar 2016 #37 Del Skrevet 20. januar 2016 Navnene, at de har en søt katt, og at de er de hyggeligste utleierne jeg noen gang har leid av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå