Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har komplekser for haka mi, som dere ser er den ganske utstikkende... Jeg trenger synspunkter "utenfra" siden jeg vet at man kan bli litt blind på seg selv, men jeg vil absolutt ha 100% ærlige svar, ikke svar som får meg til å føle meg bedre. Takk på forhånd for alle tilbakemeldinger.

DSC00302.JPG

Anonymkode: a432e...751

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/998200-stygg-hake-trenger-%C3%A6rlige-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har komplekser for haka mi, som dere ser er den ganske utstikkende... Jeg trenger synspunkter "utenfra" siden jeg vet at man kan bli litt blind på seg selv, men jeg vil absolutt ha 100% ærlige svar, ikke svar som får meg til å føle meg bedre. Takk på forhånd for alle tilbakemeldinger.

DSC00302.JPG

Ingen feil her.

• Liker 1

Annonse

Annonse

Hei alle, og tusen takk for at så mange har tatt seg tiden til å svare i tråden min! Jeg vil bare si med en gang at jeg prøver ikke å fiske etter komplimenter, og kanskje jeg klager unødvendig mye over en hake som egentlig ser helt fin ut.

Problemet er vel at vi alle kan bli veldig blinde på oss selv og er våre egne verste fiender og mobbere, og derfor kan ting se utrolig mye verre ut for meg enn for dere. Det var veldig beroligende å høre at det bare har blitt så forferdelig ille i hodet mitt, og at haka ikke er så fæl i andre sine øyne. Jeg trengte svar fra noen på "utsiden" siden ingen av vennene mine hadde sagt at den var stygg, selv om den hadde vært det. 

KG er et forum der man er veldig brutalt ærlig har jeg merket, så om ingen på selveste KG har hatt noe stygt å si enda tror jeg at jeg kan stole på at jeg må jobbe med selvbildet.

Da skal jeg ta til meg alle de fine ordene her og prøve å akseptere hvordan den ser ut, i stedet for plastisk kirurgi som jeg vurderte sånn smått. :blomst:

TS

• Liker 4

Det er bare å legge på deg litt så er problemet løst, da får du rundere ansikt og du vil ikke syns at haken din ikke stikker ut. Men ehh da har du jo et nytt problem, dobbelhake hmm. Ser jeg egentlig ikke er så god på å løse problemer :klo:

Anonymkode: 3cb61...d7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...