Sandy Skrevet 13. juli 2002 #1 Skrevet 13. juli 2002 Kjæresten og jeg reiser til Mallorca i slutten av juli. Vi har kun fly, og skal finne hotell når vi kommer. Har noen noe tips om hvor vi bør dra for å finne et billig hotell? Vi har ikke råd til noe femstjerners, men minst tre, og gjerne ikke så langt fra stranda.. Kan noen hjelpe?
Gjest care Skrevet 14. juli 2002 #2 Skrevet 14. juli 2002 Jeg vil nok tro at et reisebyrå vil være den beste til å hjelpe deg med dette. Ikke minst er de iallefall troverdige nok.
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #3 Skrevet 15. juli 2002 Det kan også lønne seg å se etter hotell via internett før dere reiser. Ellers så er vanligvis turistinformasjoner på stedet, behjelpelige med å finne overnattingsmuligheter. God tur!!!
Sandy Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2002 Takker og neier :D Jeg har sjekket ut mye på nettet, men jeg finner bare sider om hotellene, ingen priser.. Men jeg jobber jo på flyplassen, så da kan jeg jo høre med reisebyråene der! *smart*..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå