AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hei! Jeg har en sjarmerende og søt katt som jeg er veldig glad i, men noen ganger lurer jeg på om hun kanskje ikke er helt god i topplokket. Ca en gang i løpet av dagen går hun under sengen og skraper voldsomt på gulvet. Akkurat som om hun prøver å klore seg ned til leiligheten under. Jeg har heldigvis aldri funnet tiss/avføring der, og det virker heller ikke som det har noe med måltidene hun spiser å gjøre (når jeg googlet "katten skraper på gulvet" var alle treffene i forbindelse med mat eller at de hadde gjort fra seg inne.) Så da vender jeg meg til dere for hjelp. Hvorfor i alle dager gjør hun dette? Hva er vitsen? Anonymkode: 6d0c3...23e
Flyvefisken Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Katten min gjør det samme når den har spist eller har dratt med seg avføring opp av kattekassa ved et uhell. Om det ikke er noenting under senga, så kan det vel kanskje være at det klør i potene?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Er det en lukt der hun reagerer på? Katten min prøver å "grave" over maten etter hun har spist, eller når hun har hatt et uhell eller en hårball. Anonymkode: f82eb...a59
Godtegrisen Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Kan det være mus eller noe i gulvet som katten hører?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå