AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har tenkt å kjøpe et par slike vintersko, men usikker på hvilket antrekk de passer til? Type bukse? Jakke? Anonymkode: 12db3...81e
Gjest Saurus Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Jeg tenker litt smårocka streetstyleaktig når jeg ser de, så jeg hadde sett for meg sorte jeans og en noe casual jakke. Alt fra parkas til en mer nett ullkåpe(ikke av de aller mest feminine kanskje). Ikke lyseblå jeans. Kjole kan gå sålenge den er en hverdagskjole uten superfemnint snitt. Litt sånn enkel og stilren greie, men avslappet. Google street style fashion så skjønner du hva jeg mener.
Gjest SelinaKyle Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Hva betyr 'hvordan antrekk'? Hvilket. HVILKET.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, Saurus skrev: Jeg tenker litt smårocka streetstyleaktig når jeg ser de, så jeg hadde sett for meg sorte jeans og en noe casual jakke. Alt fra parkas til en mer nett ullkåpe(ikke av de aller mest feminine kanskje). Ikke lyseblå jeans. Kjole kan gå sålenge den er en hverdagskjole uten superfemnint snitt. Litt sånn enkel og stilren greie, men avslappet. Google street style fashion så skjønner du hva jeg mener. Takk for svar Jeg tenker også litt i den stilen. Jeg har akkurat denne jakken, men i sort. Tenkte å kombinere med mørkegrå bukse i ullstoff og en lys pudderrosa, tynn ullgenser, grå lue..... Funker det? Anonymkode: 12db3...81e
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Kanskje jeg er litt for praktisk eller noe sånt, men jeg synes da at de skoene kan passe til det meste. De ser da helt vanlige ut synes jeg. Vil da ikke passe skikkelig elegant gala kjole og lignende kanskje, men tror da at det kan passe det meste, også siden skoene er svarte. Men alt er jo smak og behag, og kommer også litt an på hvordan du ser på det.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Syns det var skikkelige gubbesko. Sikkert fornuftige men absolutt ikke feminine. Anonymkode: 7b6ce...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 det kan dere også bestemme. i mens dere skriker: rasist! dere er så søte. jeg skal sponse dere med de skoene i de neste ti årene. Anonymkode: 625e6...d13
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat denne jakken, men i sort. Tenkte å kombinere med mørkegrå bukse i ullstoff og en lys pudderrosa, tynn ullgenser, grå lue..... Funker det? Anonymkode: 12db3...81e Ja, jeg mener da at det kan passe fint. Men du må jo prøve deg litt fram sjølv og å finne ut om du synes det er kledelig nok.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Ja, jeg mener da at det kan passe fint. Men du må jo prøve deg litt fram sjølv og å finne ut om du synes det er kledelig nok. er hun klar over at bildet av henne blir lagt ut her? de er kopibeskyttet. pudderrosa er litt for mye spør du meg, en hver sin smak. rødt er fint til den fargen mener jeg i såfall. Anonymkode: 625e6...d13
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Jeg tenker også litt i den stilen. Jeg har akkurat denne jakken, men i sort. Tenkte å kombinere med mørkegrå bukse i ullstoff og en lys pudderrosa, tynn ullgenser, grå lue..... Funker det? Anonymkode: 12db3...81e JA! Slik stil jeg elsker og selv prøver å holde Anonymkode: 010f0...f61
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Dette var en merkelig form for sko. Anonymkode: 5c7aa...5b0 2
Twisted87 Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Jeg tenker også litt i den stilen. Jeg har akkurat denne jakken, men i sort. Tenkte å kombinere med mørkegrå bukse i ullstoff og en lys pudderrosa, tynn ullgenser, grå lue..... Funker det? Anonymkode: 12db3...81e 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA! Slik stil jeg elsker og selv prøver å holde Anonymkode: 010f0...f61 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA! Slik stil jeg elsker og selv prøver å holde Anonymkode: 010f0...f61 hvor er det du har kjøpt jakken hen?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: er hun klar over at bildet av henne blir lagt ut her? de er kopibeskyttet. pudderrosa er litt for mye spør du meg, en hver sin smak. rødt er fint til den fargen mener jeg i såfall. Anonymkode: 625e6...d13 Jeg trodde at det var et bilde eksempel fra et moteblad. Når jeg googler pudder rosa ser det ut som om det kommer frem type gammelrosa, og det er da ikke så sterk rosa farge? Eller iallefall synes ikke jeg det. Nå tenkte jeg mer med tanke på skoene, flest svarte sko kan passe til alt mulig. Og det antrekket hennes virket da også mer casual, gammelrosa farge satt sammen med grått og svart antrekk blir da heller ikke for mye. Det vil kun gi litt mer farge når resten av antrekket går i svart og grått. Jeg tenker da at flest farger kan passe sammen med grått og svart, vil da også komme an på hvilken farge er mest kledelig for personen som velger det ut. Endret 12. januar 2016 av Sunflower-Delight
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 14 minutter siden, Twisted87 skrev: hvor er det du har kjøpt jakken hen? Jeg har kjøpt den på Lounge i Trondheim, jakken er fra Ganni så du finner butikker som fører merket flere steder i landet og på nett. Det var med et knytebelte, så jeg bruker den litt både med og uten 😊 Anonymkode: 12db3...81e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Jeg trodde at det var et bilde eksempel fra et moteblad. Når jeg googler pudder rosa ser det ut som om det kommer frem type gammelrosa, og det er da ikke så sterk rosa farge? Eller iallefall synes ikke jeg det. Nå tenkte jeg mer med tanke på skoene, flest svarte sko kan passe til alt mulig. Og det antrekket hennes virket da også mer casual, gammelrosa farge satt sammen med grått og svart antrekk blir da heller ikke for mye. Det vil kun gi litt mer farge når resten av antrekket går i svart og grått. Jeg tenker da at flest farger kan passe sammen med grått og svart, vil da også komme an på hvilken farge er mest kledelig for personen som velger det ut. TS her bildet er lånt fra et moteblad ja, bare for å vise jakken. Jeg synes pudderrosa er en nydelig farge, og spesielt på ullplagg. Da blander man det sarte med det litt grovere. Men det er som du sier, det kommer helt an på hva msn kler 😊 Jeg synes det er så vanskelig å se bra ut når det er -10 ute, så veldig takknemlig for innspill. Takk 😊 Anonymkode: 12db3...81e
Gjest Saurus Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt den på Lounge i Trondheim, jakken er fra Ganni så du finner butikker som fører merket flere steder i landet og på nett. Det var med et knytebelte, så jeg bruker den litt både med og uten 😊 Anonymkode: 12db3...81e Den jakken fra Ganni er kjempefin både med og uten skoene Jeg skjønner godt hva du mener og hadde faktisk tenkt å nevne det merket og andre tilsvarende(type 2nd Day/Tiger of Sweden/Gestuz) og den type stiler selvsagt hos billigere merker og som veldig passende til skoene. Likte skoene! Pudderrosa er kjempefint, spesielt på ull - og om man passer den fargetonen. Jeg må ha litt klarere farger, men det har jo med hudtone å gjøre og ikke smaken sånn sett. Når det gjelder ullbuksa kommer det veldig an på passformen, synes jeg. Jeg synes typisk "dressaktige" bukser behøver skoletter, og at den type sko du linket til krever smal passform type skinny-ere jeans(sorte, grå) eller kanskje tilogmed skinnkvaliteter for å ikke se baggy og litt uformelig ut som helhet. Skjørt/kjoler med litt pencilform eller litt Aform. Sånne her passformer synes jeg passer: http://www.day.dk/no/no/2nd-day/2nd-rothko_11495732/11495733?navId=143 Mens sånne passformer funker ikke helt: http://www.day.dk/no/no/2nd-day/2nd-tight_12378793/12378795?navId=143 Og angående dressaktige bukser jeg mener ikke passer helt til så tenkte jeg på sånne her: http://tigerofsweden.com/no/trousers/cristin-s-trousers-S55241018Z.html?cgid=e5e74e7d2de50dbc72b27cf6beedc67c9d2a6d9e&dwvar_S55241018Z_color=050#!start=2 Mens sånne her jeans passer godt til: http://tigerofsweden.com/no/jeans/slight-jeans-W56963010Z.html?cgid=c9b914d0c0f3c054b1e2d6857a21c0d464ea0a9b&dwvar_W56963010Z_color=050#!start=7 Om du har en sånn dressaktig bukse så passer jo den til både toppen og jakka,men jeg ville heller valgt noen mer feminine sko til akkurat de buksene - kanskje noe sånt i denne duren: https://lillevinkelsko.no/skoletter/emma-go/gunnar-00-sort Det er så vanskelig å se for seg før jeg har sett det, kan hende de ullbuksene du tenker på ser helt annerledes ut i passformen enn jeg ser for meg Endret 13. januar 2016 av Saurus
FantasDick Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 Klarer ikke bestemme meg for om skoene er litt "smårocka streetstyle" som ei sa eller om de er skikkelig fornuftige bestemorsko som kunne kommet fra en Nytt & Nyttig-katalog. Synes antrekket hørtes fint ut. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #18 Skrevet 13. januar 2016 10 timer siden, Saurus skrev: Den jakken fra Ganni er kjempefin både med og uten skoene Jeg skjønner godt hva du mener og hadde faktisk tenkt å nevne det merket og andre tilsvarende(type 2nd Day/Tiger of Sweden/Gestuz) og den type stiler selvsagt hos billigere merker og som veldig passende til skoene. Likte skoene! Pudderrosa er kjempefint, spesielt på ull - og om man passer den fargetonen. Jeg må ha litt klarere farger, men det har jo med hudtone å gjøre og ikke smaken sånn sett. Når det gjelder ullbuksa kommer det veldig an på passformen, synes jeg. Jeg synes typisk "dressaktige" bukser behøver skoletter, og at den type sko du linket til krever smal passform type skinny-ere jeans(sorte, grå) eller kanskje tilogmed skinnkvaliteter for å ikke se baggy og litt uformelig ut som helhet. Skjørt/kjoler med litt pencilform eller litt Aform. Sånne her passformer synes jeg passer: http://www.day.dk/no/no/2nd-day/2nd-rothko_11495732/11495733?navId=143 Mens sånne passformer funker ikke helt: http://www.day.dk/no/no/2nd-day/2nd-tight_12378793/12378795?navId=143 Og angående dressaktige bukser jeg mener ikke passer helt til så tenkte jeg på sånne her: http://tigerofsweden.com/no/trousers/cristin-s-trousers-S55241018Z.html?cgid=e5e74e7d2de50dbc72b27cf6beedc67c9d2a6d9e&dwvar_S55241018Z_color=050#!start=2 Mens sånne her jeans passer godt til: http://tigerofsweden.com/no/jeans/slight-jeans-W56963010Z.html?cgid=c9b914d0c0f3c054b1e2d6857a21c0d464ea0a9b&dwvar_W56963010Z_color=050#!start=7 Om du har en sånn dressaktig bukse så passer jo den til både toppen og jakka,men jeg ville heller valgt noen mer feminine sko til akkurat de buksene - kanskje noe sånt i denne duren: https://lillevinkelsko.no/skoletter/emma-go/gunnar-00-sort Det er så vanskelig å se for seg før jeg har sett det, kan hende de ullbuksene du tenker på ser helt annerledes ut i passformen enn jeg ser for meg Den buksa jeg tenkte på er fra 4unit, veldig smal i bena og litt "baggy". Men ser hva du mener, så jeg tror jeg går for litt mer skinny. Tusen takk for grundig svar altså 😊 Anonymkode: 12db3...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå