AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jeg skal egentlig hjem til en fyr på fredag, det er vår 3. date. Men etter å ha lest dette: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/galina-drapet-jeg-datet-en-drapsmann/a/23594563/ merket jeg at jeg ble noe skeptisk. Jeg har kun møtt fyren 2 ganger før. Har et veldig godt inntrykk av han, og han har både snakket mye om vennene sine, og også vist meg bilder. Han slår meg absolutt ikke som en creepy fyr. Men det gjorde visst ikke den 24-åringen på hun jenta heller.. Hva tenker dere, hvis jeg gir adressen hans til en venninne på forhånd og avtaler at jeg sender henne melding et par ganger i løpet av kvelden, burde det gå fint? Eller er det greit å vente enda lenger før vi tar en date hjemme hos han? Jeg tenker at man egentlig aldri kan vite, og at han liksågodt kan være crazy på 5. daten som på 3. Anonymkode: 5fdee...3a7
Legokloss Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 De færreste er drapsmenn. Det der vet kun du svaret på, hvor komfortabel er du med han? Om du er usikker, spør om dere kan treffes ute i stedet. Du kan alltids ta planen din med venninnen, men hvor lang tid skal det da gå før hun alarmerer? Hva om dere har det så fint at du glemmer tiden ift avtalte meldinger?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 6 minutter siden, niledh skrev: De færreste er drapsmenn. Det der vet kun du svaret på, hvor komfortabel er du med han? Om du er usikker, spør om dere kan treffes ute i stedet. Du kan alltids ta planen din med venninnen, men hvor lang tid skal det da gå før hun alarmerer? Hva om dere har det så fint at du glemmer tiden ift avtalte meldinger? vet, men noen er. og i dette tilfellet er det nesten umulig å vite hvem som har invitert hvem hjem til seg i denne perioden. Anonymkode: 4f37d...586
Gjest Trollkarlen Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Bare pass på å knull han på den daten, vet jo ikke hvor sint han blir om det ikke blir noe.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 5 minutter siden, niledh skrev: De færreste er drapsmenn. Det der vet kun du svaret på, hvor komfortabel er du med han? Om du er usikker, spør om dere kan treffes ute i stedet. Du kan alltids ta planen din med venninnen, men hvor lang tid skal det da gå før hun alarmerer? Hva om dere har det så fint at du glemmer tiden ift avtalte meldinger? Takk for svar, er enig i dette. Jeg er (så langt) veldig komfortabel med han, og han slår meg absolutt ikke som noe farlig, men samtidig kan man jo ikke vite dette etter 2 treff. Derimot vil jeg gjerne ha en hjemmedate nå da vi de andre gangene har vært sammen i mer enn 7 timer, og det hadde vært mer behagelig å henge i en sofa enn på noen vonde stoler. Er også absolutt mulig jeg glemmer å sende venninna mi meldinger, og det ultimate hadde jo vært om hun ringer politiet, som kanskje tar det på alvor og kommer og ringer på døra. Kan sette en alarm på telefonen for å huske å melde henne, men det virker jo lettere hysterisk. Og er sikkert ikke noe gøy for han hvis han skjønner hva jeg driver på med. Aner ikke hvordan sånne ustabile mennesker på nett går frem, men jeg har det fulle navnet hans og vet hvor han jobber. Anonymkode: 5fdee...3a7
Legokloss Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, er enig i dette. Jeg er (så langt) veldig komfortabel med han, og han slår meg absolutt ikke som noe farlig, men samtidig kan man jo ikke vite dette etter 2 treff. Derimot vil jeg gjerne ha en hjemmedate nå da vi de andre gangene har vært sammen i mer enn 7 timer, og det hadde vært mer behagelig å henge i en sofa enn på noen vonde stoler. Er også absolutt mulig jeg glemmer å sende venninna mi meldinger, og det ultimate hadde jo vært om hun ringer politiet, som kanskje tar det på alvor og kommer og ringer på døra. Kan sette en alarm på telefonen for å huske å melde henne, men det virker jo lettere hysterisk. Og er sikkert ikke noe gøy for han hvis han skjønner hva jeg driver på med. Aner ikke hvordan sånne ustabile mennesker på nett går frem, men jeg har det fulle navnet hans og vet hvor han jobber. Anonymkode: 5fdee...3a7 For å si det sånn; jeg har ikke lest intervjuet med henne men syns det var meget spesielt å stå frem sånn i media.. jeg tenker; stol på dine egne følelser rundt fyren og ikke la deg skremme. En mulighet i stedet for alarm er å få henne til å ringe deg og så kan du bare svare per mld eller ta tlf og si det passer dårlig, evt ha et kodeord til henne om hun må ringe politiet (noe jeg tviler på). Ikke la deg skremme foe mye av tullinger i media i alle fall, men hvir forhåndsregler gjør deg tryggere så bruk det
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, niledh skrev: For å si det sånn; jeg har ikke lest intervjuet med henne men syns det var meget spesielt å stå frem sånn i media.. jeg tenker; stol på dine egne følelser rundt fyren og ikke la deg skremme. En mulighet i stedet for alarm er å få henne til å ringe deg og så kan du bare svare per mld eller ta tlf og si det passer dårlig, evt ha et kodeord til henne om hun må ringe politiet (noe jeg tviler på). Ikke la deg skremme foe mye av tullinger i media i alle fall, men hvir forhåndsregler gjør deg tryggere så bruk det Igjen, veldig enig i det du skriver, spesielt å stå frem i media. Han er jo faktisk ikke dømt heller, selv om det virker ganske sannsynlig at han har gjort dette. Har som sagt en fin følelse, han har ikke vært noe pågående til nå med fysisk kontakt, og vrker veldig snill. Og jeg ser kanskje ikke den store forskjellen i møte han ute et par ganger til, for så å bli med han hjem. Jeg tenker jeg gir beskjed til en venninne og gir hun adressen hans, også sender jeg et par meldinger i løpet av kvelden. Hvis han plutselig skulle bli creepy vil jeg vel merke det relativt fort. Er litt kjipt at man skal være usikker på disse tingene, men greit å være føre var. Anonymkode: 5fdee...3a7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 ja. de er farlige. Anonymkode: 4f37d...586
Legokloss Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen, veldig enig i det du skriver, spesielt å stå frem i media. Han er jo faktisk ikke dømt heller, selv om det virker ganske sannsynlig at han har gjort dette. Har som sagt en fin følelse, han har ikke vært noe pågående til nå med fysisk kontakt, og vrker veldig snill. Og jeg ser kanskje ikke den store forskjellen i møte han ute et par ganger til, for så å bli med han hjem. Jeg tenker jeg gir beskjed til en venninne og gir hun adressen hans, også sender jeg et par meldinger i løpet av kvelden. Hvis han plutselig skulle bli creepy vil jeg vel merke det relativt fort. Er litt kjipt at man skal være usikker på disse tingene, men greit å være føre var. Anonymkode: 5fdee...3a7 Jepp, går nok bra (håper jeg) og skal man komme videre må man jo ta sjansen en dag masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå