AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 ... etter min smak. Da vi møttes sa han at han var litt selvbevisst pga den hårete ryggen han. Men da var jeg veldig forelsket og det gjorde meg ikke så mye. Nå har det etter hvert begynt å bli en turn off. Han har masse hår på brystet også, som et slags stikkete teppe, skulle ønske det ikke var så mye. Der stikker opp av t-skjortene hans og får han til å se ganske gubbete ut. Han er også overvektig og virker da som en slags bamse. Han er heldigvis veldig flink med barberingen nedentil. Men jeg merker stadig vekk ting jeg lukket øynene for da vi møttes. Jeg klarer ikke å ignorere dem lenger. Som når han er slapp, så ser penisen hans veldig rar ut, og jeg lar være å se på den og kroppen hans. Han ser OK ut når man ser han stå naken med ryggen til, til tross for alt håret... Jeg har sluttet å suge han fordi han ikke er flink med renholdet der nede. Det lukter veldig stramt og har ikke hjulpet på tiltrekningen. Jeg har blitt glad i han, men tror helt ærlig ikke jeg er så tiltrukket av han av han lenger. I forholdet har han vært veldig masete og kontrollerende, presset meg mye til sex og klådd hele tiden selv om jeg har sagt fra. Han har kommet med mange stikk til kroppen min. Om vekt, fasthet og så videre. Tror det har drevet meg enda lenger vekk fra han. Jeg har alltid sagt han er fin som han er, aldri noe annet eller noe negativt. Men nå føler jeg det ikke lenger. Jeg tror han har merket det, men fortsetter å presse på for sex. Han respekterer meg ikke og jeg ikke han lenger. Jeg skal la han gå. Håper han lar meg gå. Anonymkode: bd35c...795
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Her tror jeg nok ikke det egentlig er fysikken og utseendet som gjør at du har sluttet å tenne på han, men den kontrollerende oppførselen hans, og det at han har presset deg til sex (!) er jo kanskje det som er avgjørende for at du automatisk "leter" etter feil ved han, slik som de fysiske feilene. Så vender du det til å fokusere på de negative sidene ved utseendet hans istedenfor de tingene som faktisk er feil ved han, som den respektløse oppførselen hans. Ingen er perfekte utseendemessig, men det viktigste er uansett det indre. At han i tillegg har kommet med nedsettende kommentarer, viser jo at han ikke er noe særlig å samle på, og kanskje er det det undebevisstheten din forsøker å fortelle deg, ved å se de "feil" tingene ved utseendet hans på? Om du leser teksten din, så ser du nok svaret ditt skrevet selv der. Ja, du skal gå fra han, han er jo ikke god. Og her er det ikke håret på ryggen som er avgjørende. Det er personligheten hans som er elendig. Endret 12. januar 2016 av MadameDeRosa
Gjest supernova_87 Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Håper også at han lar deg gå. Ellers har jeg enda til gode å se en slapp penis som ikke ser "rar" ut. Kjære TS, jeg tror alle peniser som ikke er omskjært ser "rare" ut når de er slappe. Beklager at du må leve med den vissheten. Hvis du flytter til Midtøsten eller USA har du større sjanser for å finne en snabel som ikke ser ut som en snabel, når den er slapp. De er jo så søte, ser ut som en hårete elefant-ting. Edit: dette førte til merkelig google-søking, og resultatet må bare deles: http://i.imgur.com/fi2Pj4o.jpg Endret 12. januar 2016 av Rainstorm
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... etter min smak. Da vi møttes sa han at han var litt selvbevisst pga den hårete ryggen han. Men da var jeg veldig forelsket og det gjorde meg ikke så mye. Nå har det etter hvert begynt å bli en turn off. Han har masse hår på brystet også, som et slags stikkete teppe, skulle ønske det ikke var så mye. Der stikker opp av t-skjortene hans og får han til å se ganske gubbete ut. Han er også overvektig og virker da som en slags bamse. Han er heldigvis veldig flink med barberingen nedentil. Men jeg merker stadig vekk ting jeg lukket øynene for da vi møttes. Jeg klarer ikke å ignorere dem lenger. Som når han er slapp, så ser penisen hans veldig rar ut, og jeg lar være å se på den og kroppen hans. Han ser OK ut når man ser han stå naken med ryggen til, til tross for alt håret... Jeg har sluttet å suge han fordi han ikke er flink med renholdet der nede. Det lukter veldig stramt og har ikke hjulpet på tiltrekningen. Jeg har blitt glad i han, men tror helt ærlig ikke jeg er så tiltrukket av han av han lenger. I forholdet har han vært veldig masete og kontrollerende, presset meg mye til sex og klådd hele tiden selv om jeg har sagt fra. Han har kommet med mange stikk til kroppen min. Om vekt, fasthet og så videre. Tror det har drevet meg enda lenger vekk fra han. Jeg har alltid sagt han er fin som han er, aldri noe annet eller noe negativt. Men nå føler jeg det ikke lenger. Jeg tror han har merket det, men fortsetter å presse på for sex. Han respekterer meg ikke og jeg ikke han lenger. Jeg skal la han gå. Håper han lar meg gå. Anonymkode: bd35c...795 Etter å ha lest innlegget ditt,så er vel hårete kropp det minste problemet! Utseendet i det hele tatt egentlig. Han høres bare jævli ekkel ut som person. Kort og godt. Nyt friheten fra en urenslig,kontrollerende sex-presser.
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 56 minutter siden, Rainstorm skrev: Håper også at han lar deg gå. Ellers har jeg enda til gode å se en slapp penis som ikke ser "rar" ut. Kjære TS, jeg tror alle peniser som ikke er omskjært ser "rare" ut når de er slappe. Beklager at du må leve med den vissheten. Hvis du flytter til Midtøsten eller USA har du større sjanser for å finne en snabel som ikke ser ut som en snabel, når den er slapp. De er jo så søte, ser ut som en hårete elefant-ting. Edit: dette førte til merkelig google-søking, og resultatet må bare deles: http://i.imgur.com/fi2Pj4o.jpg Hårete elefanting? :-)))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå