Frostrose Skrevet 16. januar 2016 #21 Skrevet 16. januar 2016 Den 12.1.2016 at 21.58, AnonymBruker skrev: Men, det er et minne for livet😂 Gleder meg ufattelig til neste år, men gruppa mi sliter... 1. Ville dere hvert interessert i å kjøpe kake/kjeks for rundt 60 nå etter jul? Eller er dopapir, powerbanks og sånt lurere? Hva mener dere? Og hvor kan man få dugnad? Hva er beste måten å tjene penger? 2. Vi sliter med å skaffe logo. Har en som kan lage en til oss. Temaet vårt er engel, så vi vil ha en engel (kvinne) med ansiktet skjult, men på en sexy måte... Hvordan kan vi få til dette??? 3. Når er det lurest å kjøpe bil/van??? Og burde vi kjøpe russebil eller kjøpe en helt vanlig van og bare fikse på den istedet (da til en mye billigere penge fordi fedrene våre kan dette med bil) Har mange flere spm. Men vet ikke hvor jeg skal starte en gang. Om dere har noe som helst erfaring med russetida både negativr og positivr er det bare så si ifra! Foreldrene mine er forresten skikkelig redde pga dette russegreiene (dra til tryvann og overnatte tør jeg ikke fortelle dem om engang). Så ja bare hiv på med masse nødvendig info om russetida og hvordan skaffe penger etc. Takk på forhånd!!! Anonymkode: 140aa...250 Jeg er absolutt enig med de som skriver at det er smartere med deltidsjobb. Dere vil tjene mye mer på det. Men om dere heller ønsker dugnad (og for å svare på spm 1) er det nok famile og venner som kunne kjøpt dopapir (kjekt etter jul tror jeg ikke er det smarteste). Ellers kan man hjelpe med varetelling i butikk/på lager (de fleste teller første uken i januar+ rett før sommeren). Ellers kan det være lurt å henge opp lapper i nabolaget med småjobber dere kan gjøre. Gå på tur med hunder, male hus o.l. Jeg skal snart ha et stort selskap, og i den forbindelse har jeg vurdert å ha en russebuss som servitører og bartendere. Kanskje dere kjenner noen som skal ha stort selskap? Det gjelder å være kreative. 2. Skriv en facebookstatus og etterlys en tegning. Det er garantert noen som kjenner noen som kan tgne. Deretter leverer dere dette til et trykkeri slik at de kan justere. 3. Jeg ville kjøpt van 1-1,5 år i forveien. Dette tar tid! Gled deg til russetiden. Det er gøy! Og så kan jeg røpe for deg at fadderuken blir enda gøyere Så ikke sløs bort alt du har av penger på de ukene russetiden varer.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #22 Skrevet 16. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: AB mente russere som i rusiske innbyggere fra Russland? Anonymkode: 140aa...250 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som feirer at de er ferdige med videregående er russ. En russer (og flere russere), derimot, kommer fra Russland. Jeg pleier ikke være språknazi her inne, men de som går i røde eller blå (eller sorte eller grønne) bukser i april-mai er altså russ, ikke russer eller russere. Men jeg skal gi meg med avsporingen. Unnskylder meg med at jeg skrev et langt og forhåpentligvis temmelig konstruktivt innlegg tidligere i tråden. Anonymkode: ec4cc...c8c :facepalm: Anonymkode: 8a523...276
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 18. januar 2016 #23 Skrevet 18. januar 2016 Den 16.1.2016 at 2.33, Frostrose skrev: Gled deg til russetiden. Det er gøy! Og så kan jeg røpe for deg at fadderuken blir enda gøyere Så ikke sløs bort alt du har av penger på de ukene russetiden varer. Hva er fadderuken?
Jolene Skrevet 18. januar 2016 #24 Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, The Lost Dreamer skrev: Hva er fadderuken? De 2 første ukene på høgskole. Da er det mye som skjer der du eventuelt studerer, mye fest og moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå