AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Det er ei jente som jeg ikke klarer å slutte å tenke på og jeg blir gal av det! Problemet er at jeg ikke kjenner henne så godt. Det kan kanskje virke som at hun ikke er interessert eller så er hun muligens litt sjenert. Har prøvd å glemme henne flere ganger, men hver eneste gang jeg ser henne så blir jeg som en ny forelsket tenåring. Jeg husker jeg forsøkte å hilse på henne en gang men da så hun bare rart på meg og gikk videre. Det var vel egentlig godt nok svar det men jeg klarer ikke å bli kvitt de følelsene jeg får når jeg ser henne. Jeg har aldri opplevd sånt, jeg har vært singel døds lenge og har ikke vært forelsket så lenge jeg kan huske! Det er nesten så jeg må flytte til en annen by! For jeg tror ikke jeg orker dette mer... Om du det gjelder leser dette og tror du vet hvem jeg er, vit at jeg er veldig interessert i å bli kjent med deg! Håper ikke dette ble creepy eller noe sånt! Anonymkode: 3f81e...d0b
Legokloss Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Du treffer på henne ofte eller? Jobb? Skole? Vet hun hvem du er? (Ref at du hadde prøvd å hilse på henne) Endret 12. januar 2016 av niledh Tasteleif
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Et øyeblikk siden, niledh skrev: Du treffer på henne ofte eller? Jobb? Skole? Vet hun hvem du er? (Ref at du hadde prøvd å hilse på henne) ikke sant? håper hun hilser tilbake. Anonymkode: 4697f...e2e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Mest sannsynlig tror hun bare at du er en hvemsomhelst- hyggelig-kollega som sier hei. Du må nok ta litt initiativ TS... Anonymkode: cb2a6...de9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 jobb eller skole? har på følelsen av at noen har de samme følelsene mot meg.. og jeg husker jeg klarte å gå rett forbi han uten å helt mene det. jeg kan være litt sånn med mennesker jeg ikke kjenner godt, selvom jeg ikke mener noe vondt med det. er sikkert ikke meg, bare lurer på om du har noen små detaljer om hva slags settinger dette har vært i Anonymkode: 38615...bfd
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig tror hun bare at du er en hvemsomhelst- hyggelig-kollega som sier hei. Du må nok ta litt initiativ TS... Anonymkode: cb2a6...de9 ja. tror det... du burde ta initiativ på en annen måte kanskje Anonymkode: 4697f...e2e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 18 timer siden, niledh skrev: Du treffer på henne ofte eller? Jobb? Skole? Vet hun hvem du er? (Ref at du hadde prøvd å hilse på henne) Nei, jeg kjenner henne ikke i det hele tatt. Vet ikke hva hun heter engang. Anonymkode: 3f81e...d0b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: jobb eller skole? har på følelsen av at noen har de samme følelsene mot meg.. og jeg husker jeg klarte å gå rett forbi han uten å helt mene det. jeg kan være litt sånn med mennesker jeg ikke kjenner godt, selvom jeg ikke mener noe vondt med det. er sikkert ikke meg, bare lurer på om du har noen små detaljer om hva slags settinger dette har vært i Anonymkode: 38615...bfd For det meste i jobb sammenheng. Så det begrenser jo ting for meg en god del. Ja, prøvde jo å hilse en gang men da så hun bare rart på meg og gikk videre. Vet ikke hvorfor jeg skrev alt dette, kanskje jeg bare måtte få det ut et sted. Jeg tror det er best å glemme hele greia og bare være litt kald eller avvisende om jeg ser henne igjen. Anonymkode: 3f81e...d0b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #9 Skrevet 14. januar 2016 Jobbsammenheng? Som i at dere jobber på samme kontor, samme firma, eller at hun er en kunde i butikken. Utdyp hva du mener, Anonymkode: 27477...531
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #10 Skrevet 14. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobbsammenheng? Som i at dere jobber på samme kontor, samme firma, eller at hun er en kunde i butikken. Utdyp hva du mener, Anonymkode: 27477...531 TS her. Som kunde ja... men det er ikke noen vits. Hadde det vært gjensidig så hadde jeg ikke sittet her og skrevet dette innlegget. Det kan være jeg ikke er hennes type eller noe sånt. Bedre å bare prøve å glemme hele greia og komme seg videre. Det er bare så sinnsykt kjipt... Anonymkode: 3f81e...d0b
lille_myyy Skrevet 14. januar 2016 #11 Skrevet 14. januar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Som kunde ja... men det er ikke noen vits. Hadde det vært gjensidig så hadde jeg ikke sittet her og skrevet dette innlegget. Det kan være jeg ikke er hennes type eller noe sånt. Bedre å bare prøve å glemme hele greia og komme seg videre. Det er bare så sinnsykt kjipt... Anonymkode: 3f81e...d0b Tull Vær tydelig neste gang du ser henne, og smil og si hei. Du vet jo egentlig ikke om hun er singel eller er opptatt eller? Men du må bare være litt tøffere, du har jo tross alt ingenting å tape på det, som jeg forstår Håper du lykkes i å komme i kontakt med henne :D Jeg sitter med tidenes kjærlighetssorg etter en drittfyr, så jeg heier ekstra mye på solskinnshistorier om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå