Gå til innhold

Dyremishandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dyremishandling å ha hunden sin på et 12kvm rom hele døgnet? Jeg er kun på rommet mitt, unntatt når jeg er på skolen

Anonymkode: 77983...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. En hund har behov for sysselsetting og mye aktivitet. Å ha hunden på et så lite rom er virkelig ikke optimalt. Dersom du kun har 12kvm å bevege deg på burde du rett og slett ikke ha en hund.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Snadder skrev:

Ja. En hund har behov for sysselsetting og mye aktivitet. Å ha hunden på et så lite rom er virkelig ikke optimalt. Dersom du kun har 12kvm å bevege deg på burde du rett og slett ikke ha en hund.

Det er snakk om en liten pomeranian som selvfølgelig får turer hver dag, men okei.

Anonymkode: 77983...41d

Skrevet

Så lenge hunden får mosjon og stimulering er det ikke noe galt i det. Hundens størrelse er også viktig å ta med i beregningen. Hunden din har god plass. 

Anonymkode: 98552...fe1

Skrevet

Så lenge hunden får det den trenger av mosjon og hjernetrim så ser jeg ikke noe problem med at rommet ditt er den størrelsen.

Skrevet
10 timer siden, Snadder skrev:

Det er typisk svar fra folk som ikke gidder gå UT på LANGE turer , som mener. Syns 12km er veldig lite men om TS gjør hva som kreves av en eier-  masse aktivitet ute +sosialisering med andre hunder går det bra.  Nok av de med store hus som bedriver hundemishandling fordi de ikke gidder å ta vare på hunden! De tror at 10 min turer er ok eller at den bare står litt I bånd I hagen for frisk luft. DET er mishandling.!

Anonymkode: 3b5e7...4ca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...