Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Noen andre X-Men fans her som gleder seg til disse filmene kommer ut? Jeg gleder meg noe sykt!
Gjest Nikee Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Jeg gjør Er veldig nysgjerrig på hvordan disse blir!
Gjest Aye Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Jeg gleder meg Min favoritt superhelt er Wolverine. X-men filmen kommer i år hvis jeg ikke tar feil?
Gjest Aucaman Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Var SÅ skuffet over de siste X-men filmene. Håper, og tror, denne blir bedre. Men aller mest gleder jeg meg til Deadpool-filmen i Februar. Årets desidert største høydepunkt!
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 5 minutter siden, Aye skrev: Jeg gleder meg Min favoritt superhelt er Wolverine. X-men filmen kommer i år hvis jeg ikke tar feil? Ja og de sier den neste Wolverine kommer i 2017 Men at det blir siste gang Hugh Jackman spiller Logan (Wolverine) Tenk at han starta rollen som 31 åring og nå er han snart 50, tida flyr gitt. Men dæven han holder seg godt til en 47 åring å være, jeg ville gjort hva som helst for å ha en kropp som han Jeg har sett The Wolverine og X-Men: Days of Future Past i løpet av de siste dagene og jeg er veldig imponert! Men The Wolverine synes jeg brukte lang tid, omtrent halve filmen på å få meg hekta på filmen men slutten var badass
Gjest Aye Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 (endret) 13 minutter siden, Jacklost skrev: Ja og de sier den neste Wolverine kommer i 2017 Men at det blir siste gang Hugh Jackman spiller Logan (Wolverine) Tenk at han starta rollen som 31 åring og nå er han snart 50, tida flyr gitt. Men dæven han holder seg godt til en 47 åring å være, jeg ville gjort hva som helst for å ha en kropp som han Jeg har sett The Wolverine og X-Men: Days of Future Past i løpet av de siste dagene og jeg er veldig imponert! Men The Wolverine synes jeg brukte lang tid, omtrent halve filmen på å få meg hekta på filmen men slutten var badass Trist at det er siste gangen han spiller som Wolverine De bør finne en jævlig god erstatter ellers gidder ikke jeg se mer. Ingen blir like god som Hugh, men han som skal spille bør være god. Den ekte Wolverine vil uansett for alltid være Hugh Jackman! Å ja den mannen holder seg godt! Endret 12. januar 2016 av Aye
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, Aye skrev: Trist at det er siste gangen han spiller som Wolverine De bør finne en jævlig god erstatter ellers gidder ikke jeg se mer. Ingen blir like god som Hugh, men han som skal spille bør være god. Den ekte Wolverine vil uansett for alltid være Hugh Jackman! Å ja den mannen holder seg godt! Rart å tenke på at de vurderte å caste Tom Hanks før de valgte Hugh Jackman
Gjest Aye Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Rart å tenke på at de vurderte å caste Tom Hanks før de valgte Hugh Jackman Jah Han er en god skuespiller, men vet ikke akkurat om han hadde passet den rollen
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, Aye skrev: Jah Han er en god skuespiller, men vet ikke akkurat om han hadde passet den rollen Og han hadde nok ikke orket å spille den rollen etter Last Stand siden han var i 50 åra da
Gjest gjestvest Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Nå så jeg for meg roller byttet om, og at Wolverine satt i båten i Cast Away og gråt etter: " Wilsoooon " !!!
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 (endret) 7 minutter siden, gjestvest skrev: Nå så jeg for meg roller byttet om, og at Wolverine satt i båten i Cast Away og gråt etter: " Wilsoooon " !!! Eller litt mer voldsom rollebytte. Han som spilte Åge Nygård i Hotel Cæsar spilte Wolverine mens Hugh Jackman spilte Åge Nygård Endret 12. januar 2016 av Jacklost
Gjest gjestvest Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Eller litt mer voldsom rollebytte. Han som spilte Åge Nygård spilte Wolverine mens Hugh Jackman spilte Åge Nygård
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå