KRSby Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Badstue, hvor mye koster det ca. i måneden? Da tenker jeg i strømforbruk i kroner i måneden.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, KRSby skrev: Badstue, hvor mye koster det ca. i måneden? Da tenker jeg i strømforbruk i kroner i måneden. Det kommer jo helt an på hvor ofte den brukes og også hvor stor den er. Anonymkode: fb6e5...5ab 2
KRSby Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo helt an på hvor ofte den brukes og også hvor stor den er. Anonymkode: fb6e5...5ab Det er helt korrekt. Det var derfor jeg skreiv ca. ca. betyr omtrent.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 7 minutter siden, KRSby skrev: Det er helt korrekt. Det var derfor jeg skreiv ca. ca. betyr omtrent. Er badstuen to kvadratmeter eller ti? Fyrer du med ved eller strøm? Ligger den i en kjeller? Ligger den ute i naturen som eget bygg? Hvor ofte skal du bruke den? Hvor lenge bruker du den om gangen? Hvor varm skal du ha den? Hvor mange er dere inni badstuen om gangen? Vi trenger hakket mer info for å svare. En ting er et omtrentsvar, det kan man alltids gi. Men et omtrentsvar kan jo være ganske fravikende fra det reelle svaret. Hvorfor fiske i atlanterhavet etter et omtrentsvar, når man kan gi mer info i et lite tjenr og få et reelt svar. Gi mer informasjon - få informasjon du kan bruke! Sjansen er større for at noen svarer deg når man kan gi et ordentlig svar! Spørsmålet ditt er litt som "hva koster en leilighet?" Anonymkode: 59617...892 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 det kommer også an på humøret til de som setter prisen. selv er jeg helt uenig men tør ikke diskutere med hafslund. Anonymkode: fcffa...977
KRSby Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er badstuen to kvadratmeter eller ti? Fyrer du med ved eller strøm? Ligger den i en kjeller? Ligger den ute i naturen som eget bygg? Hvor ofte skal du bruke den? Hvor lenge bruker du den om gangen? Hvor varm skal du ha den? Hvor mange er dere inni badstuen om gangen? Vi trenger hakket mer info for å svare. En ting er et omtrentsvar, det kan man alltids gi. Men et omtrentsvar kan jo være ganske fravikende fra det reelle svaret. Hvorfor fiske i atlanterhavet etter et omtrentsvar, når man kan gi mer info i et lite tjenr og få et reelt svar. Gi mer informasjon - få informasjon du kan bruke! Sjansen er større for at noen svarer deg når man kan gi et ordentlig svar! Spørsmålet ditt er litt som "hva koster en leilighet?" Kan noen som har en bandstue svare? orker ikke kverulering. Lurer bare på hva DU som har badstue betaler sånn ca for strøm i måneden. 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 59617...892
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 For badstuen? Eller strømforbruk i det store og hele? Anonymkode: bfc9c...b04
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Fra 20-30 kroner per gang dersom den ikke er i konstant bruk. Anonymkode: 3051d...e04 1
Kara W Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Vi bruker badstuen vår helt gratis. Den er vedfyrt, og veden hugger vi på egen tomt. Håper svaret mitt var til hjelp. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 11 timer siden, Kara W skrev: Vi bruker badstuen vår helt gratis. Den er vedfyrt, og veden hugger vi på egen tomt. Håper svaret mitt var til hjelp. Når TS spør om strømforbruk i kroner tror jeg dette var litt utenfor tema Anonymkode: 3051d...e04
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når TS spør om strømforbruk i kroner tror jeg dette var litt utenfor tema Anonymkode: 3051d...e04 Alt vi svarer blir utenom tema med spørsmålet til TS..... Jeg prøvde å hjelpe henne/han, uten stor suksess. Spørsmålet hennes/hans er for vagt til å gi et ordentlig svar! Til TS: Du må regne ut selv strømforbruket til en eventuell badstue, og så må du se på strømprisene. Med de to faktorene vil du få et svar. Du vil ikke få et svar her på KG. Du kan få noe som likner, eller noe omtrentlig, eller noe helt feil. Ikke ta utgangspunkt i hva KG sier. Regn det ut selv, eller få noen til å gjøre det for deg. Men ikke her på KG med et så vagt spørsmål. Anonymkode: 59617...892 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå