Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har di siste 5 dagene fått positive tester, svake, men tydelige. I går begynte jeg å spotte rosa og i dag var testen negativ. Og nå kommer det friskt blod når jeg tørker meg, men ingenting i innlegget. Er 12 dpo cirka. Er det dette som kalles kjemisk graviditet? 

Anonymkode: 7cfb3...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har di siste 5 dagene fått positive tester, svake, men tydelige. I går begynte jeg å spotte rosa og i dag var testen negativ. Og nå kommer det friskt blod når jeg tørker meg, men ingenting i innlegget. Er 12 dpo cirka. Er det dette som kalles kjemisk graviditet? 

Ja, hvis testen ikke blir positiv lenger.  Det er egentlig det samme som en tidlig spontanabort, men frem til 5 svangerskapsuke kalles en SA for kjemisk graviditet. 

Skrevet

Nå forstår jeg ingenting. Jeg begynte å spotte for så å blø frisk dagen etter, sparsomt. Testene var da negative, ikke antydning til strek. I dag sluttet jeg å blø å noe sier meg at jeg skal ta en ny test, denne er nå positiv?!?

noen som har opplevd lignende?

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

noen som har opplevd lignende?

Kanskje du mistet et befruktet egg og har ett igjen. Mange muligheter. 

Jeg vil forresten anbefale deg å la være med all denne tidlige testingen. Det er liten vits i.

Anonymkode: c2221...7c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...