AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Har di siste 5 dagene fått positive tester, svake, men tydelige. I går begynte jeg å spotte rosa og i dag var testen negativ. Og nå kommer det friskt blod når jeg tørker meg, men ingenting i innlegget. Er 12 dpo cirka. Er det dette som kalles kjemisk graviditet? Anonymkode: 7cfb3...d34
Gjest Sisti Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har di siste 5 dagene fått positive tester, svake, men tydelige. I går begynte jeg å spotte rosa og i dag var testen negativ. Og nå kommer det friskt blod når jeg tørker meg, men ingenting i innlegget. Er 12 dpo cirka. Er det dette som kalles kjemisk graviditet? Anonymkode: 7cfb3...d34 Ja, hvis testen ikke blir positiv lenger. Det er egentlig det samme som en tidlig spontanabort, men frem til 5 svangerskapsuke kalles en SA for kjemisk graviditet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Nå forstår jeg ingenting. Jeg begynte å spotte for så å blø frisk dagen etter, sparsomt. Testene var da negative, ikke antydning til strek. I dag sluttet jeg å blø å noe sier meg at jeg skal ta en ny test, denne er nå positiv?!? noen som har opplevd lignende? ts Anonymkode: 7cfb3...d34
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: noen som har opplevd lignende? Kanskje du mistet et befruktet egg og har ett igjen. Mange muligheter. Jeg vil forresten anbefale deg å la være med all denne tidlige testingen. Det er liten vits i. Anonymkode: c2221...7c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå