AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Fikk nettopp et stort gråteanfall. Tårene renner, tankene vandrer, jeg mister kontrollen og ender opp med å kutte meg selv for å stoppe det. Får slike anfall nå og da. Har hele tiden en klump i halsen, som om at jeg må gråte men jeg holder det inn. Plutselig eksploderer det inni meg og jeg mister all kontroll. Får store smerter i brystet, blir anspent og svimmel. Sliter med sosial fobi og depresjon, om det har noe med saken å gjøre. Andre som får slike anfall? Er det vanlig? Anonymkode: 4d789...2e5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Dette høres ikke godt ut. Jeg vil råde deg til å ta kontakt med fastlegen din og fortelle hvordan du har det, om du ikke får hjelp nå. Det er nok ikke vanlig å ha så sterke reaksjoner på vonde følelser. Selv opplever jeg små gråteanfall en gang i blant. Men for meg føles det forløsende og nødvendig å gråte litt av og til. Jeg ser på det som en naturlig reaksjon på Livet, bare. Jeg er ikke redd for det, og jeg lar det komme, så føler jeg meg bedre etterpå og mer rustet til å deale med det som er vanskelig. Anonymkode: 3c839...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Nei det er ikke vanlig. Iallefall ikke i en så stor grad at man skader seg selv. Kom deg til legen så du kan få hjelp. Anonymkode: 2a446...737 2
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk nettopp et stort gråteanfall. Tårene renner, tankene vandrer, jeg mister kontrollen og ender opp med å kutte meg selv for å stoppe det. Får slike anfall nå og da. Har hele tiden en klump i halsen, som om at jeg må gråte men jeg holder det inn. Plutselig eksploderer det inni meg og jeg mister all kontroll. Får store smerter i brystet, blir anspent og svimmel. Sliter med sosial fobi og depresjon, om det har noe med saken å gjøre. Andre som får slike anfall? Er det vanlig? Anonymkode: 4d789...2e5 Nei,det er ikke vanlig. Du får sammenbrudd,og driver med selvskading. Det er alvorlig som du beskriver det,og du trenger profesjonelle til å hjelpe deg.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 20 minutter siden, Blomsterert skrev: Nei,det er ikke vanlig. Du får sammenbrudd,og driver med selvskading. Det er alvorlig som du beskriver det,og du trenger profesjonelle til å hjelpe deg. Jeg "driver" ikke på med selvskading. Det skjer bare når jeg får slike anfall og bryter sammen i noen timer. Trodde det var normalt... Men var ikke helt sikker for jeg har ikke hørt om andre som har det slik. ts Anonymkode: 4d789...2e5
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg "driver" ikke på med selvskading. Det skjer bare når jeg får slike anfall og bryter sammen i noen timer. Trodde det var normalt... Men var ikke helt sikker for jeg har ikke hørt om andre som har det slik. ts Anonymkode: 4d789...2e5 Du.Det er virkelig ikke noe "bare"her. Hva har fått deg til å tro at dette er normalt?
Snadder Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Tror ikke det er vanlig nei. Jeg pleier kun å få gråteanfall når jeg har pms og samtidig er veldig sliten. Tror du burde ta deg en tur til legen eller kanskje til en psykolog. De kan være flinke til å finne ut hva som plager deg selv om du egentlig ikke vet helt selv.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 nei. det er ikke vanlig. hvis ikke du har opplevd noe traumatisk så er ikke det vanlig. Anonymkode: adfd0...e8a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg "driver" ikke på med selvskading. Det skjer bare når jeg får slike anfall og bryter sammen i noen timer. Trodde det var normalt... Men var ikke helt sikker for jeg har ikke hørt om andre som har det slik. ts Anonymkode: 4d789...2e5 Det er å drive med selvskading det...men det er som sagt ikke normalt. Snakk med legen din. Du behøver ikke å ha det sånn. Anonymkode: 2a446...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå