Mimmii Skrevet 12. januar 2016 #1 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Valgte å fjerne dette innholdet pga. igjenkjenning Endret 12. januar 2016 av Mimmii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Del Skrevet 12. januar 2016 Hun har dumpet deg. Gå videre. Anonymkode: b94b3...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Del Skrevet 12. januar 2016 Det er kjipt, men du overreagerer. 100.000 på konto er "ingenting" når man skal ut i den virkelige verden. Jeg skjønner at hun ønsker å spare litt selv om hun skal ut og reise. Skjønner at du føler at hun har brutt en avtale, men samtidig så kan det være sunt for dere å gjøre noe litt fra hverandre og mange vokser veldig på å ta en tur alene. Kanskje du skal fokusere på å gjøre deg mindre avhengig av henne. Anonymkode: cc162...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er kjipt, men du overreagerer. 100.000 på konto er "ingenting" når man skal ut i den virkelige verden. Jeg skjønner at hun ønsker å spare litt selv om hun skal ut og reise. Skjønner at du føler at hun har brutt en avtale, men samtidig så kan det være sunt for dere å gjøre noe litt fra hverandre og mange vokser veldig på å ta en tur alene. Kanskje du skal fokusere på å gjøre deg mindre avhengig av henne. Anonymkode: cc162...a75 Jeg vet det. Men den reisen hun skal på koster svært lite, og alt er inkludet, hun trenger ikke lommepenger dit hun skal.. Jeg føler meg som dritt etter dette uansett. Særlig når vi har snakket om det i maange år men aldri hatt muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Del Skrevet 12. januar 2016 15 minutter siden, Mimmii skrev: Jeg vet det. Men den reisen hun skal på koster svært lite, og alt er inkludet, hun trenger ikke lommepenger dit hun skal.. Jeg føler meg som dritt etter dette uansett. Særlig når vi har snakket om det i maange år men aldri hatt muligheten. Du kan melde deg på en lignende reise selv? Kanskje reise med noen andre? Det er en viss mulighet for at hun har blitt såpass "stor" nå at hun føler et behov for en viss løsrivelse fra livet slik det er. Det må du belage deg på. MEN det er utelukkende positivt for dere begge. Dere har ikke godt av å være avhengig av hverandre, og etterhvert som dere begynner å studere og få dere mann og barn så vil livene deres ta forskjellige vendinger. Jeg forstår behovet hennes for å prøve noe nytt. Men jeg forstår jo selvsagt at det er skuffende når dere har planlagt det så lenge. Men ikke la dette ødelegge vennskapet. Sørg for å ha det like gøy selv. Ta exphil på Bali eller noe. Opplev noe du også. Ikke sitt hjemme og vær bitter. Anonymkode: cc162...a75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Del Skrevet 12. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan melde deg på en lignende reise selv? Kanskje reise med noen andre? Det er en viss mulighet for at hun har blitt såpass "stor" nå at hun føler et behov for en viss løsrivelse fra livet slik det er. Det må du belage deg på. MEN det er utelukkende positivt for dere begge. Dere har ikke godt av å være avhengig av hverandre, og etterhvert som dere begynner å studere og få dere mann og barn så vil livene deres ta forskjellige vendinger. Jeg forstår behovet hennes for å prøve noe nytt. Men jeg forstår jo selvsagt at det er skuffende når dere har planlagt det så lenge. Men ikke la dette ødelegge vennskapet. Sørg for å ha det like gøy selv. Ta exphil på Bali eller noe. Opplev noe du også. Ikke sitt hjemme og vær bitter. Anonymkode: cc162...a75 Har sett mye på Exphil osv, men jeg har ikke studiekompetanse enda, mangler et fag... De fleste krever studiekompetanse.. Håper jeg finner noe som jeg kan gjøre uten studiekompetanse.. Anonymkode: 39da3...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Del Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett mye på Exphil osv, men jeg har ikke studiekompetanse enda, mangler et fag... De fleste krever studiekompetanse.. Håper jeg finner noe som jeg kan gjøre uten studiekompetanse.. Anonymkode: 39da3...0a1 Ta opp igjen faget! Fristen for å melde seg opp som privatist er ikke gått ut enda. Å ta opp igjen faget slik at du kan begynne å studere ti høsten er en av de viktigste tingene og den største tjenesten du kan gjøre for deg selv dette halvåret. Du får tid til å reise også, om du bare har ett fag å lese på. Men å ta det faget må være din høyeste prioritert dette halvåret. Husk at du kan reise på utveksling i forbindelse med studiet ditt også. Anonymkode: cc162...a75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Del Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta opp igjen faget! Fristen for å melde seg opp som privatist er ikke gått ut enda. Å ta opp igjen faget slik at du kan begynne å studere ti høsten er en av de viktigste tingene og den største tjenesten du kan gjøre for deg selv dette halvåret. Du får tid til å reise også, om du bare har ett fag å lese på. Men å ta det faget må være din høyeste prioritert dette halvåret. Husk at du kan reise på utveksling i forbindelse med studiet ditt også. Anonymkode: cc162...a75 Ja jeg får vel gjøre det. Men jeg må legge til at jeg fremdeles er skuffet, særlig siden jeg var svært syk og haddde det tøft. Å når jeg sier til venninen min at jeg ikke klarer å være her lengre og trenger å oppleve noen, så er det et nederlag at hun velger å dra med en masse polske mennesker hun ikke kjenner.. Anonymkode: 39da3...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Del Skrevet 12. januar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg får vel gjøre det. Men jeg må legge til at jeg fremdeles er skuffet, særlig siden jeg var svært syk og haddde det tøft. Å når jeg sier til venninen min at jeg ikke klarer å være her lengre og trenger å oppleve noen, så er det et nederlag at hun velger å dra med en masse polske mennesker hun ikke kjenner.. Anonymkode: 39da3...0a1 Men er dette noe dere bare har snakket løst om, type "åå en dag skal vi reise!" "ååå ja en dag må vi reise" eller har dere vært inne i planleggingen? Jeg tror uansett det beste du kan gjøre er å si rolig at du er utrolig skuffet og forundret, men at du kan ikke endre på det nå uansett. Anonymkode: cc162...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 12. januar 2016 #10 Del Skrevet 12. januar 2016 Kan du oppsummere hovedinnlegget TS eller andre? Fikk ikke med meg hva som stod. Skulle TS og venninnen på ferie sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Del Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, Genevieve skrev: Kan du oppsummere hovedinnlegget TS eller andre? Fikk ikke med meg hva som stod. Skulle TS og venninnen på ferie sammen? Ts her. Nei det var bare at jeg og vennine hadde bestemt oss for flere år siden å reise til utlandet, og har snakket om det heeele tiden, også velger hun å dra med folk hun ikke kjenner på sånn gruppetur istedet for å dra med meg. Anonymkode: 39da3...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. januar 2016 #12 Del Skrevet 12. januar 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta opp igjen faget! Fristen for å melde seg opp som privatist er ikke gått ut enda. Å ta opp igjen faget slik at du kan begynne å studere ti høsten er en av de viktigste tingene og den største tjenesten du kan gjøre for deg selv dette halvåret. Du får tid til å reise også, om du bare har ett fag å lese på. Men å ta det faget må være din høyeste prioritert dette halvåret. Husk at du kan reise på utveksling i forbindelse med studiet ditt også. Anonymkode: cc162...a75 Enig i den her og så ex phil på Bali til høsten. Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 12. januar 2016 #13 Del Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Nei det var bare at jeg og vennine hadde bestemt oss for flere år siden å reise til utlandet, og har snakket om det heeele tiden, også velger hun å dra med folk hun ikke kjenner på sånn gruppetur istedet for å dra med meg. Anonymkode: 39da3...0a1 Til samme stedet/området dere to skulle til? Det er jo litt kjipt ja. Hva sier hun om det da, har hun unnskyldt det på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Del Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Nei det var bare at jeg og vennine hadde bestemt oss for flere år siden å reise til utlandet, og har snakket om det heeele tiden, også velger hun å dra med folk hun ikke kjenner på sånn gruppetur istedet for å dra med meg. Anonymkode: 39da3...0a1 Jeg skjønner at det er fælt. Da er hun en dårlig venninne. Føler med deg. Jeg har erfart dårlige venninner selv. Anonymkode: a2345...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. januar 2016 #15 Del Skrevet 13. januar 2016 Tråden ryddet for personangrep og spekulasjoner Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå