Nutz Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hei! Jeg fikk en dolche gusto kaffemaskin til jul og er veldig fornøyd med den, men jeg lurer på hvordan jeg vet at kapselen er tom. Vannet fortsetter jo bare å renne så lenger det er vann i maskinen, så det er vanskelig å vite når man skal slå den av. Dette resulterer innimellom i veldig tynn kaffe/kakao :/
peppermyntete Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Har du en sånn en der man ikke stiller inn mengden vann da? Jeg arvet en sånn som man må stoppe selv litt på feelingen. Den er helt håpløs!! Men trodde ikke de solgte dem lenger?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Ah, du har en sånn som jeg har som ikke stopper. Jeg bruker rett og slett et målebeger jeg. Men stopper litt før jeg har nådd mengden som står på kapslene, den har en tendens til å bli litt svak ned riktig vannmengde. Anbefaler Mocca! Anonymkode: 9c8e0...289
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Jeg pleier å stoppe når jeg ser fargen på vannet begynner å bli lysere. Da pleier det meste å bli perfekt (for min del iallefall) Anonymkode: d2c5e...883 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Jeg brukte målebeger de første gangene for å se mengden, etter det visste jeg sånn ca hvor full koppen måtte være før jeg stoppet. Anonymkode: 37dde...2aa
*Emma* Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Jeg syns ikke det er noe problem at den ikke 'måler'. Litt klønete i starten, men etterhvert går det lett. Når du har brukt den endel ganger vet du ca hvor mye du må ha i koppen for at den skal bli sånn som du liker den best.
Sjallabais Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 Det finnes en app til Dolce gusto som du kan stille inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå