AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Fikk akkurat en melding av en venninne, der jeg fikk beskjed om å gå inn på en Facebook side, hu lurte på om det var eksentriske, eller vi er sammen men han vil ikke mer. Men uansett, jeg blei kald i hele meg, der er det en som har lagt ut fult bilde av han. Der han forklarer at han har sendt naken bilder til dattera å en venninne på 10 år, han har prøvd å presse bilder tilbake, å forsøkt og avtale møte. Ha er også observert på barneskolen til jentene. Han er også politianmeldt. Virker ikke som han vet det selv, men det tar vel ikke lange tiden før det er spredd over hele nette. Jeg har ikke kontaktet han. Hva gjør jeg nå? Han har vert alene med min datter mange ganger, men hu liker han veldig godt. Å på de 10 mnd vi har vert sammen har jeg mast om bilde av han, å han har kansje sent et, mens jeg har sent sikkert 100 til han. Det virket som han ikke tok den risken! Fy faen jeg skjønner ingen ting! Anonymkode: 5b530...255
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk akkurat en melding av en venninne, der jeg fikk beskjed om å gå inn på en Facebook side, hu lurte på om det var eksentriske, eller vi er sammen men han vil ikke mer. Men uansett, jeg blei kald i hele meg, der er det en som har lagt ut fult bilde av han. Der han forklarer at han har sendt naken bilder til dattera å en venninne på 10 år, han har prøvd å presse bilder tilbake, å forsøkt og avtale møte. Ha er også observert på barneskolen til jentene. Han er også politianmeldt. Virker ikke som han vet det selv, men det tar vel ikke lange tiden før det er spredd over hele nette. Jeg har ikke kontaktet han. Hva gjør jeg nå? Han har vert alene med min datter mange ganger, men hu liker han veldig godt. Å på de 10 mnd vi har vert sammen har jeg mast om bilde av han, å han har kansje sent et, mens jeg har sent sikkert 100 til han. Det virket som han ikke tok den risken! Fy faen jeg skjønner ingen ting! Anonymkode: 5b530...255 Noe så ubehagelig,for å si det mildt! Ville nok vært rimelig sjokkert og kvalm. Stakkars deg. Hadde nok vært obs på datteren. Uff.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: hu lurte på om det var eksentriske, eller vi er sammen men han vil ikke mer Skjønte ikke helt denne setningen. Anonymkode: 32668...68b 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Hadde definitivt tatt screenshot. Hadde sendt det til han og hørt om han kunne forklare det der. Anonymkode: 32ad9...b48 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt denne setningen. Anonymkode: 32668...68b Venninna lurte på om det var eksen. TS forklarer at de egentlig er kjærester, men at han ikke ville mer. (må vel bety at det nettopp ble slutt). Anonymkode: 59bf3...b98 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Venninna lurte på om det var eksen. TS forklarer at de egentlig er kjærester, men at han ikke ville mer. (må vel bety at det nettopp ble slutt). Takk, Betyr vel kanskje at han ikke fikk til å forgripe seg på datteren hennes. Hadde han det ville han sikkert fortsatt forholdet. Anonymkode: 32668...68b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, Betyr vel kanskje at han ikke fikk til å forgripe seg på datteren hennes. Hadde han det ville han sikkert fortsatt forholdet. Anonymkode: 32668...68b Det får vi inderlig håpe! Anonymkode: 59bf3...b98
Gjest rabrabara Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Du gjør alt for å holde denne personen unna henne. Tro meg!
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde definitivt tatt screenshot. Hadde sendt det til han og hørt om han kunne forklare det der. Anonymkode: 32ad9...b48 Bortforklare mener du?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Sånne personer hadde det vært greit for oss andre å vite hvem er også. Hold han langt unna, ikke ta noen sjanser. Anonymkode: 80098...fc0 1
Juniper Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Man bør nå være temmelig sikker i sin sak før man henger ut folk på internett! Gapestokken er avskaffet! 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 Kontakt politiet! ! Anonymkode: f149c...d94
Gjest Blomsterert Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 2 timer siden, Juniper skrev: Man bør nå være temmelig sikker i sin sak før man henger ut folk på internett! Gapestokken er avskaffet! Tanken har vel slått de fleste her. Men,hadde noen gjort det samme med min datter da hun var ti,så hadde jeg glatt gjort det samme. Hadde tatt både kritikk og eventuell straff. En bør henge ut sånne svin. Det kan forhåpentligvis være preventivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå