Gå til innhold

Menn som "rir" på damer (strap on)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo vanlig at damene rir oss menn, men hvor vanlig er det omvendt egentlig? At damene har på seg strap on og menn rir de? 

Jeg prøvde det for første gang i et forhold, dama som ville og jeg var vant med og likte å bli knullet bak så jeg var med glede med på det. Nå når jeg er singel er det jeg og knullevenninne som driver med det. Hun synes det er sexy. Jeg rir henne og hun rir meg. Prøver så klart andre stillinger også, men den stillingen er hottest synes jeg. Kan ikke beskrive den følelsen jeg føler når jeg sitter oppå ei dame å rir henne, når det er vanligst omvendt. Ikke en dårlig følelse akkurat :) 

Flere som gjør det? Eller hadde likt å gjort det? Hvis dere har strap on og bruker det har brukt det på menn hva slags stillinger har dere prøvd og synes dere er best? Og til dere menn. Hadde dere turt prøvd det? Det er ikke vondt! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen lar meg ikke gjøre det på ham :-/   

Skrevet
57 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Typen lar meg ikke gjøre det på ham :-/   

Ingen kan tvinges, men de som ikke vil vet ikke hva de går glipp av!

Skrevet

Har ikke prøvd det enda, men kunne godt tenkt meg det. :)

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd en gang, ble ikke noe sukess.

Anonymkode: 8e22b...509

• Liker 1
Skrevet

Hadde sett ned på mannen hvis han bare hadde spurt om noe sånt, så hadde jeg gått å spydd :)

Anonymkode: 766b5...772

• Liker 1
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sett ned på mannen hvis han bare hadde spurt om noe sånt, så hadde jeg gått å spydd :)

Anonymkode: 766b5...772

Det er vel litt voldsomt? Elsker du han så lite at du spyr av han og ser ned på han om han spør om noe sånt? De fleste tenner å se typen sin i forskjellige stillinger og se at de nyter vel? :)

Endret av Aye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...