AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 De får ansiktet mitt til å se så slitent ut. Er det noe som hjelper mot det? Anonymkode: d1242...271
Elefantenirommet Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Finnes jo botox, det retter ut linjer. Men tviler på at det er akkurat de linjene som får deg til å se sliten ut. Var jeg deg ville jeg frisket meg opp på annet vis. Tatt en frisørtime. En soltime, evnt litt selvbruning. Kjøpt en ny, fin rouge eller annen sminke. Gjort noe gøy som gjorde meg glad. Hatt masse sex og orgasmer, hehe. Smilt mer. 😊 Endret 12. januar 2016 av Elefantenirommet 2
Professor Orm Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Botox vil ikke hjelpe mot den typen linjer, i det tilfellet er det fillere som gjelder. Hvis linjen virkelig har satt seg, er det det eneste som hjelper. Om de ikke er særlig dype, hjelper det om du har en god hudpleierutine.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 19 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Finnes jo botox, det retter ut linjer. Men tviler på at det er akkurat de linjene som får deg til å se sliten ut. Var jeg deg ville jeg frisket meg opp på annet vis. Tatt en frisørtime. En soltime, evnt litt selvbruning. Kjøpt en ny, fin rouge eller annen sminke. Gjort noe gøy som gjorde meg glad. Hatt masse sex og orgasmer, hehe. Smilt mer. 😊 Hjelper tvilsomt TS å sole seg og smile mer, da får man jo bare enda mer rynker. Om det er det hun plages med Anonymkode: 2bc23...b24 4
Elefantenirommet Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper tvilsomt TS å sole seg og smile mer, da får man jo bare enda mer rynker. Om det er det hun plages med Anonymkode: 2bc23...b24 Tenker mer på at man ser friskere og penere ut om man er glad og gløder litt. Rynker eller ei. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Restylane /juvederm og få hjelp til å sminke de mindre synlig av noen med peiling. Anonymkode: babe2...271 2
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, Professor Orm skrev: Botox vil ikke hjelpe mot den typen linjer, i det tilfellet er det fillere som gjelder. Hvis linjen virkelig har satt seg, er det det eneste som hjelper. Om de ikke er særlig dype, hjelper det om du har en god hudpleierutine. Restylane eller juvederm blir som oftest brukt på disse linjene...nei...kremer kan sikkert forebygge noe men ikke fjerne.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 2 timer siden, Elefantenirommet skrev: Tenker mer på at man ser friskere og penere ut om man er glad og gløder litt. Rynker eller ei. Soling virker nøyaktig motsatt da det fremmer tidlig aldring. Det er da overhodet ikke stygt å ha en lys hudtone, og det ser mye "friskere og penere ut" enn en rynkete og solskadet, brun hud. Anonymkode: 30175...cbc 4
Elefantenirommet Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Soling virker nøyaktig motsatt da det fremmer tidlig aldring. Det er da overhodet ikke stygt å ha en lys hudtone, og det ser mye "friskere og penere ut" enn en rynkete og solskadet, brun hud. Anonymkode: 30175...cbc Omg ... Regnet med sånne latterlige, flisespikkete svar skulle komme. Som du muligens så så skrev jeg også andre alternativer. Og jeg mener SELVSAGT ikke at man skal sole seg rynkete og solskadet. Synes heller ikke lys hudtone er stygt. Men selv føler jeg meg friskere og penere hvis jeg har vært ute i frisk luft en dag, gjort noe hyggelig og er glad eller har fått litt sol i fjeset. Hvis du må ha det med teskje: Poenget mitt var at jeg tenker det er mye annet man kan gjøre for å føle seg mer opplagt før man begynner å injisere fillers i trynet. Endret 12. januar 2016 av Elefantenirommet 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De får ansiktet mitt til å se så slitent ut. Er det noe som hjelper mot det? Anonymkode: d1242...271 Hvilke linjer? Anonymkode: 660fd...56f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 Er det de linjene (rynkene) som går fra utsiden av nesevingene (på kinnene) og ned til yttersiden av munnvikene? Anonymkode: 603c8...adc 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 Disse: https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1260&bih=630&q=rynker+rundt+munnen&oq=rynker&gs_l=img.1.3.0l10.1547.3743.0.10038.6.4.0.2.2.0.85.293.4.4.0....0...1ac.1.64.img..0.6.307.vYTdlZKpI20#imgrc=93yXtCTqTRsIOM%3A ? Anonymkode: 603c8...adc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 Enig med hun som skrev at du må ha fokus på noe annet, noe som gjør deg gld , fornøyd, velvære, gde opplevelser! Synes mange som eldes naturlig er vakre! Folk som tar vare på seg selv, uansett alder og evt rynker de måtte ha. Husker ei ifra jobben som er i 60 årene, hun var utrolig vakker og tiltrekkende fordi hun hadde en spesiell utrpling selv om hun var eldre. Hun kledde sine rynker, og hun duftet alltid så godt. Ts: ta på deg et bad, en god bodylotion og en dash parfyme, gå ut på kafe alene, ta en kaffe, flirt med folk rundt deg, bli kjent med nye mennesker, lev! Da kommer en naturlig vakker glød, uansett alder og evt furer man måtte ha i ansiktet. Anonymkode: ddce5...628 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 ( obs: skrivefeil: til ts : ha fokus på noe som gjør deg glad, gode opplevelser, hun fra jobben hadde en spesiell utstråling ) Anonymkode: ddce5...628 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse: https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1260&bih=630&q=rynker+rundt+munnen&oq=rynker&gs_l=img.1.3.0l10.1547.3743.0.10038.6.4.0.2.2.0.85.293.4.4.0....0...1ac.1.64.img..0.6.307.vYTdlZKpI20#imgrc=93yXtCTqTRsIOM%3A ? Anonymkode: 603c8...adc Har ikke alle de i større eller mindre grad? Anonymkode: 660fd...56f 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke alle de i større eller mindre grad? Anonymkode: 660fd...56f Jo, de linjene er jo naturlige Anonymkode: 603c8...adc
Gjest Vena Cava Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig med hun som skrev at du må ha fokus på noe annet, noe som gjør deg gld , fornøyd, velvære, gde opplevelser! Synes mange som eldes naturlig er vakre! Folk som tar vare på seg selv, uansett alder og evt rynker de måtte ha. Husker ei ifra jobben som er i 60 årene, hun var utrolig vakker og tiltrekkende fordi hun hadde en spesiell utrpling selv om hun var eldre. Hun kledde sine rynker, og hun duftet alltid så godt. Ts: ta på deg et bad, en god bodylotion og en dash parfyme, gå ut på kafe alene, ta en kaffe, flirt med folk rundt deg, bli kjent med nye mennesker, lev! Da kommer en naturlig vakker glød, uansett alder og evt furer man måtte ha i ansiktet. Anonymkode: ddce5...628 Hei, fru naturmedisin Vet ikke med deg men jeg kjenner iallfall ingen som har fått færre rynker av å gå på kafé alene og flørte med folk. Greit mange klær rynkene sine. Men i dette tilfellet ser det ut som Ts vil bli kvitt problemet, og ikke benekte og kamuflere det...
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #18 Skrevet 13. januar 2016 Jeg sliter også med dette, så du er ikke alene ts. I tillegg har jeg en munn som henger mer og mer nedover samt sinnarynker mellom øynene. Dette gjør at jeg ser utrolig bisk ut, selv om jeg ser på meg selv som en ultrablid dame Anonymkode: aae74...066
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #19 Skrevet 13. januar 2016 3 timer siden, Vena Cava skrev: Hei, fru naturmedisin Vet ikke med deg men jeg kjenner iallfall ingen som har fått færre rynker av å gå på kafé alene og flørte med folk. Greit mange klær rynkene sine. Men i dette tilfellet ser det ut som Ts vil bli kvitt problemet, og ikke benekte og kamuflere det... Enig. Slike tips hjelper ta svært lite da hun vil bli kvitt linjene. Linjene forsvinner ikke av å klippe håret, ta solarium, smile, flørte osv. Restylane og Juvederm kan hjelpe deg med sånt Anonymkode: 85885...c4e 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #20 Skrevet 13. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter også med dette, så du er ikke alene ts. I tillegg har jeg en munn som henger mer og mer nedover samt sinnarynker mellom øynene. Dette gjør at jeg ser utrolig bisk ut, selv om jeg ser på meg selv som en ultrablid dame Anonymkode: aae74...066 Botox kan du ta for å fjerne sinnarynken. Anonymkode: 85885...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå