juli1 Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hei! Jeg var på utdanningsmessa i Lillestrøm i dag. Var på en veldig interessant stand om optikerutdanning i Kongsberg. Har selv alltid trodd at det var et høyt snitt for å komme inn der og at det krevdes realfag fra vgs, men så fant jeg ut at snittet lå på 36.0 poeng og at man bare trenger generell studiekompetanse. Er det noen her som har erfaring fra dette studiet som kan hjelpe meg litt? Kunne kanskje tenke meg å være optiker men vet lite om hva det innebærer til daglig, vil kanskje ta utdanning i utlandet og er interessert i å jobbe i u-land etter utdanning. Er det noen som vet om andre utdanninger som har et såpass lavt snitt (eller høyest 4.5) som er litt i samme gata? Vet jeg ikke spør så lett men fint om noen har svar på noen av spørsmålene mine 😄 Mvh Julie
Gjest Holititten Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Henger meg på denne! Vil studere optometri til høsten, så suger til meg all informsjon jeg kan få
Sapree Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Utdanning i samme gate tenkte jeg på audiograf utdanning, som er ekspert på hørsel og høreapparater. De har det på NTNU og er tre årig bachelor.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Vegetarian skrev: Snittet der er jo på 40 studiepoeng? I 2016 eller i 2012 når tråden ble opprettet? Anonymkode: c4bae...3bd
Vegetarian Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I 2016 eller i 2012 når tråden ble opprettet? Anonymkode: c4bae...3bd Beklager så mye. Håper det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå