Gå til innhold

Tegninger av guttetisser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at en jente på 7 år tegner guttetisser og slike tegninger hele tiden? Har en unge som er større å han har aldri tegnet slikt... 

Anonymkode: 971b9...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde synes det var litt merkelig. Har du spurt henne hvorfor hun tegner de? Hadde vært litt redd for st noe hadde skjedd hvis barnet mitt plutselig hadde begynt med slike tegninger. Gå

Anonymkode: c7f11...dc4

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er helt normalt. Tror ikke jeg har sett noen jenter  i den alderen som ikke har gjort det :ler:

Endret av Wenda
  • Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, Wenda skrev:

Det er helt normalt. Tror ikke jeg har sett noen i den alderen som ikke har gjort det :ler: 

Jeg kjenner iallefall ingen som har gjort dette....

Anonymkode: aeccd...7b0

• Liker 4
Skrevet

Skal sies at stesøstra hennes har vist henne en "voksen" film på pc'n sin da... Så hun har jo kanskje sett mer enn nødvendig... Å jeg er så himla redd for at hun skal bli en sånn unge som andre foreldre ikke lar barna sine være med fordi hun snakker mye om slike ting... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei da så. Betyr ikke at det er unormalt av den grunn

Les deg opp om barn og seksualitet. Det er ren nysgjerrighet fra barnas side

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal sies at stesøstra hennes har vist henne en "voksen" film på pc'n sin da... Så hun har jo kanskje sett mer enn nødvendig... Å jeg er så himla redd for at hun skal bli en sånn unge som andre foreldre ikke lar barna sine være med fordi hun snakker mye om slike ting... 

Kjære deg! Slapp nå av!!

Anonymkode: d0c9e...693

Skrevet

Dette gjorde jeg også da jeg var i den alderen. Husker jeg gjemte de i skrivebordsskuffen min.
Jeg vokste opp med mamma som aleneforsørger, og jeg tror tegnelysten ble utløst av at jeg så onkelen min naken da vi var på hytta. Ikke et vanlig syn i vår feminine sfære der altså!

Anonymkode: 8c84e...bcc

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var liten drev jeg og vennene våre og tegnet masse slikt.

Har du ikke hørt om at barn "leker doktor"? Det går jo ut på akkurat det samme. 

Jeg var ingen raring eller et barn andre foreldre ikke ville la barna leke med - tvert imot. 

Anonymkode: 17573...970

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe unormalt :)
Jeg gjorde dette selv en periode i 6-7års alderen...
Både jeg og venninna mi..Også var det selvfølgelig gøy å lage først en "guttetiss" for så og lage øyner og bart :fnise:

Men du kan jo spørre hvorfor hun tegner det:)

Gjest Blomsterert
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært mer bekymret for søstra.

Skrevet

Så bra! Da kan jeg slappe av :) 

Ja... Den stesøstra vet jeg har problemer.. Så det er jeg klar over... 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De prikkene etterpå, skal de indirekte skremme ts? Du vil mer enn antyde at hun skal være litt på vakt siden DU ikke kjenner noen som har gjort det? 

Ts, slapp av. :)

Anonymkode: 8bd6e...56e

• Liker 1
Skrevet

Kanskje på tide å låne bøker på biblioteket om kroppen, hvordan den forandrer seg i puberteten etc.?  De pleier å ha mange gode bøker som kan være inngangsporter til samtaler om for eksempel å lære seg å sette grenser for sin egen kropp.

Anonymkode: f6f47...4ce

• Liker 1
Skrevet

Dette gjorde jeg og venninnene mine også. Vi syntes det var morsomt. Ville ikke brukt energi på å bekymre meg over det.

Anonymkode: ed055...321

• Liker 1
Skrevet
Den 12.1.2016 at 17.13, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: b6289...10f

Skrevet

Jeg gjorde det på barneskolen da jeg var 7 år. Fikk melding med hjem fra skolen.. Det var ydmykende.

Anonymkode: a7beb...781

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det på barneskolen da jeg var 7 år. Fikk melding med hjem fra skolen.. Det var ydmykende.

Anonymkode: a7beb...781

Så trist :(

Syns det er så synd at man skal legge så mye skam over nakenhet og seksualitet. Trist at barn føler at de straffes for å tegne en uskyldig tegning

Skrevet

Hun kommer til å miste jomfrudomnen tldlig, bli sendt på rundgang mellom gutta, ende som et vrak i 20 årene og forbli singel og gal.

Du må stoppe disse tegningene og fortelle henne at det hun gjør er syndig ifølge Gud.

Anonymkode: 68f7d...4d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...