malla1992 Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hei jeg har hatt noen runder mislykkede IVF. Siste gagen ble det avbrutt pga ingen egg. Skulle starte med synarela sprayen slutten av mnd,. men jeg har ikke fått mensen enda. Jeg skulle egentlig ha mensen 8 januar, men enda ikke fått den. Noen ganger tror jeg at jeg har symptomer på at mensen kommer, jeg har følt bittelitt vondt i magen, men bare ett par ganger, og kviser. Men samtidig så føles det ikke ut som mensen er på vei. Men er redd for å ta en gravid test. Produserer jo så å si ingen egg, så sjansen for at jeg skal være gravid er så liten. Hva ville dere gjort ? ventet 2-3 dager til på mensen for så kanskje ta en test ? Endret 42 minutter siden av malla1992
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Tatt en test med en gang. Hvorfor ikke? Anonymkode: 11e8e...eb3 1
malla1992 Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatt en test med en gang. Hvorfor ikke? Anonymkode: 11e8e...eb3 Etter 5 år med prøving er jeg redd for å bli skuffet 1
Gjest Sisti Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 41 minutter siden, malla1992 skrev: Etter 5 år med prøving er jeg redd for å bli skuffet Men du blir vel ikke mindre skuffet om du tar en negativ test om 3 dager? Eller om mensen kommer? Denne testen kan ikke endre på fakta, den skal bare vise hva realiteten er. La oss være realistiske: Du er mest sannsynlig ikke gravid. Så ta en test med det i bakhodet, aksepter resultatet, så slipper du å dvele mer ved dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå