Gå til innhold

Jeg er den typisk snille mann, må endre meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den typisk snille mannen, roper ikke høyest, stiller opp for venner. Jeg dolker ikke folk i ryggen, holder på avtaler, prøver å se det flotte i folk. 

Jeg er ikke dum snill, og vet hvem jeg kan stole på og ikke. Er en god menneskekjenner (erfaring fra jobb).

Alle de beskrivelser av meg ovenfor funker ikke på jenter. Jenter ønsker noe helt annet. 

Jeg må endre meg - hva gjør jeg? Det funker ikke å være meg. 

Jeg er den hyggelige mot alle. Det er bare slik jeg er. 

Hilsen 23 år gammel gutt. 

Anonymkode: 94b12...cf0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvtillit og/eller utseende.

Anonymkode: 6d8c9...c41

• Liker 8
Skrevet

Alle jenter eller bare de veldig pene jentene?😉

• Liker 24
Skrevet

Er du ute etter et forhold eller å pule flest mulig damer?

Anonymkode: c040e...8f7

• Liker 6
Gjest Blomsterert
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den typisk snille mannen, roper ikke høyest, stiller opp for venner. Jeg dolker ikke folk i ryggen, holder på avtaler, prøver å se det flotte i folk. 

Jeg er ikke dum snill, og vet hvem jeg kan stole på og ikke. Er en god menneskekjenner (erfaring fra jobb).

Alle de beskrivelser av meg ovenfor funker ikke på jenter. Jenter ønsker noe helt annet. 

Jeg må endre meg - hva gjør jeg? Det funker ikke å være meg. 

Jeg er den hyggelige mot alle. Det er bare slik jeg er. 

Hilsen 23 år gammel gutt. 

Vi vil ha snille gutter/menn. Men det er jo ikke kun den egenskapen som er viktig. Humor,spenning og interessante tanker er jo også fengende. Selvtillit og romslighet også. Selvinnsikt og normal intelligens. Så..fortsett å vær snill,men kall det gjerne heller sympatisk og vennlig. Se om det er annet du kan vise/jobbe litt med.

Skrevet

Har ingen negativ effekt at du er "den snille." Er ikke det som er problemet. Er mange snille menn som får seg kjæreste.

Anonymkode: 73a99...52a

• Liker 13
Skrevet

Jeg liker menn som er snille. men problemet med de som ofte sier de er for snille,de får ingen damer osv. Så er det ikke DER det ligger.  De mennene prøver seg aldri,så vidt de tar handa mi , og da kjenner jeg at det blir kjedelig. 

Anonymkode: 10297...88d

• Liker 13
Skrevet

Hvis du har dårlig selvtillit, er ute av stand til å flørte, leke, være komfortabel med jenter, jobbe litt for den du vil ha, så er det noe helt annet enn å være snill eller slem.

• Liker 10
Skrevet

Jeg tenker at den jenta som får meg er heldig! Jeg har så masse å gi. 

Er ute etter forhold. ONS gidder jeg ikke. Er ikke den fyren. 

Jeg kommer overens med egentlig alle, er en godt likt person, men det funker jo ikke !?

Skrevet

.. ser jeg folk som sitter alene på en forelesning, eller ikke har noen å snakke med - så kan det skje jeg slår av en prat. 

Det er hyggelig å være en sånn fyr, men det gir meg så lite tilbake.

ts

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du må bli kjekk TS. Det å være snill og sånt er noe alle er, det er ikke interessant. Jenter vil ha det gøy og det er ikke gøy å være med en "typisk snill mann", og hvertfall ikke når han ikke er kjekk.

Skrevet
2 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Gi litt mere faen ts :)

Ja, skulle ønske... Men hvordan ??

(Har du et godt svar, så skal jeg absolutt endre meg til det!)

Skrevet
2 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Du må bli kjekk TS. Det å være snill og sånt er noe alle er, det er ikke interessant. Jenter vil ha det gøy og det er ikke gøy å være med en "typisk snill mann", og hvertfall ikke når han ikke er kjekk.

Hvordan skal jeg bli kjekk? Jeg mener "kjekk" kan man være på mange måter. Har hørt flere ganger jeg er "kjekk", men det er personligheten min. Jeg er jo høy og alt det der, god holdning og trent. 

Det er ikke sikkert det er så mye endringer som skal til før det gir stor suksess. 

• Liker 3
Gjest Spiderman
Skrevet

Prioriter deg selv og dine behov.

Hvis snillheten din går utover dette blir det feil for ingen jenter vil ha en mann de kan overkjøre. Å være snill generelt er ingen dum ting så lenge du har selvrespekt. :)

Skrevet

Jeg er regnet for å være svært attraktiv, og slik en mann du beskriver er det jeg faller for! Du har bare ikke møtt ho enda;-) ho kommer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker menn som deg!:) Er nok mange jenter som setter pris på en som deg. Ikke endre deg.

• Liker 4
Skrevet

De ramler jo ikke bare ned i fanget ditt fordi du er snill..viser du noen spesielle interesse da? Eller er du bare feig?

• Liker 7
Skrevet

Jeg har en følelse av at det kan løsne for deg når du blir eldre og jentene blir mer bevisste på hva de leter etter. Før eller siden går de (fleste) lei av partyprinser og andre typer gutter en del jenter på 18-23 finner interessante, og begynner å lete etter menn med "gode verdier" isteden, eller i det minste i tillegg. Spesielt om det stemmer at du også får høre at du er kjekk i blant, fra folk under 60 (helst under 30). 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...