Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er helt på tampen av denne mnds eggløsning. Noe jeg både har regnet meg frem til + at jeg ser det på utfloden/slimet der nede. Men i gårkveld var det litt friskt blod i det ellers blanke/eggehvite eggløsningsslimet. Det var blankt, og friskt + at det var litt rosa innimellom. Det var ikke noe mye som kom, bare litt. Jeg googlet det med en gang, og "hvordanbligravid.com" har en artikkel som sier bl.a. dette: Noen kvinner kan se spor av blod i sekretet like før eggløsningen. Dette er et tegn på at du er veldig fruktbar, og du bør sørge for å ha samleie så raskt og så mange ganger som mulig. Når sekretet tørker opp er eggløsningen vanligvis overstått.

Samboeren og jeg utnyttet selvfølgelig situasjon, så håper på det beste. Men det kan jo ha vært noe annet. Er det noen som har opplevd dette før? Jeg har fått rosa utflod før, men da mye nærmere menstruasjon, ikke under eggløsning. :)

Tusen takk for svar!

Anonymkode: 4e13c...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde friskt blod i EL-slimet den måneden jeg ble gravid og har aldri hatt det før. :) krysser fingrene for deg :) 

Anonymkode: 768ca...117

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde friskt blod i EL-slimet den måneden jeg ble gravid og har aldri hatt det før. :) krysser fingrene for deg :) 

Anonymkode: 768ca...117

Åå nå ble jeg beroliget, og takk for det :) Har IKM om 1,5 uke. Håper virkelig det klaffer denne gangen. 

Anonymkode: 4e13c...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...