ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hei, jeg har masse kjærlighet å gi, og liker å dele det med flere. Kanskje to eller tre damer. Er det flere her inne som føler at jo mer kjærlighet en gir jo mer glad blir en i sine kjærester?
Gjest Blomsterert Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Nei,tvert i mot. Det høres stressende ut fo meg :-)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 ha ha ha. flere koner? så du er en som støtter opp under dette med en mann fire koner? det tv-programmet. hun siste kona, robin ser ut til å få alt. ikke rart de andre konene er lei. nei helt seriøst. det skjer i lugubre strøk i usa. sjeldent her. men så klart, hvis du ønsker å stikke deg ut i fra folkemengden mtp det der, så vær så god. du vil nok bli lagt merke til. Anonymkode: 82eed...989
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, Kontormus skrev: Med kjærlighet, mener du da sex? a, sex er jo en del av det hele
NumberSix Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Det er mange som har mye kjærlighet å gi sin partner, men ekstremt få er polyamorøse, eller interessert i å leve i et polyamorøst forhold. Mange forveksler også polyamori med det å ønske å ha et seksuelt forhold med flere. 6
Gjest UngMann1986 Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Du vet vel hva som er straffen for å ha flere koner? ..... flere svigermødre.
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2016 Et øyeblikk siden, UngMann1986 skrev: Du vet vel hva som er straffen for å ha flere koner? ..... flere svigermødre. hahahaha
Arabella Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Jeg tror jeg foretrekker å være monoamorøs. 2
Kontormus Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, ElskerinnePer skrev: a, sex er jo en del av det hele Jeg lurte fordi du postet dette i seksualitetforumet. Og som noen sier, sex er nødvendigvis ikke primærinnholdet i slike forhold. 1
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2016 Ja, enig med at sex ikke er det primære. Kan elske noen selv om man ikke har sex, men båndene blir sterkere dersom man har anedning til å ha sex en gang i blant.
Kontormus Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, ElskerinnePer skrev: Ja, enig med at sex ikke er det primære. Kan elske noen selv om man ikke har sex, men båndene blir sterkere dersom man har anedning til å ha sex en gang i blant. Kunne du selv tenke deg å ha et seriøst forhold til en kvinne som også hadde seriøse og intime forhold til andre menn?
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2016 Ja, det går greit for meg såfremt en fremdeles kan stole på hverandre. Men, da bør hun være poliamorøs. Dvs være i stand til å elske flere samtidig
Kontormus Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 10 minutter siden, ElskerinnePer skrev: Ja, det går greit for meg såfremt en fremdeles kan stole på hverandre. Men, da bør hun være poliamorøs. Dvs være i stand til å elske flere samtidig Ja, ikke sikkert at jeg definerer rett, men jeg tenker at alle involverte parter bør være polyamorøse. Dvs. også de som tro mot kun én, og utvikler en slags kjærlighet overfor de andre involverte parter. Selv om det i praksis betyr at de andre ikke har sex med hverandre. Må innrømme at jeg ser på "Én mann - fire koner", men grunnen er at jeg er fasinert av dette bedraget 1
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2016 For min del har jeg hatt kjærlighetsforhold til en annen dame enn min samboer. Det er riktignok slutt nå fordi hun fant en annen å dele livet med. Det som var så fantastisk med det var ikke selve sex'en, med det å ha en til å elske og ha gode samtaler med. Vi bodde i forskjellige byer, så vi hadde vel bare sex et par ganger i året. Dette forholdet styrket også forholdet til min samboer siden jeg var mye mer tilfreds med tilværelsen Må si at jeg savener det ganske mye :)......sukk Har lyst på en ny slik dame 1
Kontormus Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, ElskerinnePer skrev: For min del har jeg hatt kjærlighetsforhold til en annen dame enn min samboer. Det er riktignok slutt nå fordi hun fant en annen å dele livet med. Det som var så fantastisk med det var ikke selve sex'en, med det å ha en til å elske og ha gode samtaler med. Vi bodde i forskjellige byer, så vi hadde vel bare sex et par ganger i året. Dette forholdet styrket også forholdet til min samboer siden jeg var mye mer tilfreds med tilværelsen Må si at jeg savener det ganske mye :)......sukk Har lyst på en ny slik dame Hvis din samboer syns det er greit, er det vel bare å skjøre på!
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #17 Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, Kontormus skrev: Hvis din samboer syns det er greit, er det vel bare å skjøre på! , men kunne du tenkt deg det?
Kontormus Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, ElskerinnePer skrev: , men kunne du tenkt deg det? Jeg nei?! Jeg er av den oppfatning av at det er å mishandle seg selv å velge og leve slik. 2
ElskerinnePer Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #19 Skrevet 12. januar 2016 Det kan du si, men for meg er det å leve i harmoni med mine drifter
Betty Blue Skrevet 12. januar 2016 #20 Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, UngMann1986 skrev: Du vet vel hva som er straffen for å ha flere koner? ..... flere svigermødre. Haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå