Gå til innhold

Flere som er poliamrøse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har masse kjærlighet å gi, og liker å dele det med flere. Kanskje to eller tre damer. Er det flere her inne som føler at jo mer kjærlighet en gir jo mer glad blir en i sine kjærester?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Nei,tvert i mot. Det høres stressende ut fo meg :-)

Skrevet

Med kjærlighet, mener du da sex?

• Liker 5
Skrevet

ha ha ha. flere koner? så du er en som støtter opp under dette med en mann fire koner? det tv-programmet. hun siste kona, robin ser ut til å få alt. ikke rart de andre konene er lei. :ler:

nei helt seriøst. det skjer i lugubre strøk i usa. sjeldent her. men så klart, hvis du ønsker å stikke deg ut i fra folkemengden mtp det der, så vær så god. du vil nok bli lagt merke til. :)

Anonymkode: 82eed...989

Skrevet
4 minutter siden, Kontormus skrev:

Med kjærlighet, mener du da sex?

a, sex er jo en del av det hele :)

Skrevet

Det er mange som har mye kjærlighet å gi sin partner, men ekstremt få er polyamorøse, eller interessert i å leve i et polyamorøst forhold. Mange forveksler også polyamori med det å ønske å ha et seksuelt forhold med flere. 

• Liker 6
Gjest UngMann1986
Skrevet

Du vet vel hva som er straffen for å ha flere koner?

..... flere svigermødre.

Skrevet
Et øyeblikk siden, UngMann1986 skrev:

..... flere svigermødre.

hahahaha :)

Skrevet

Jeg tror jeg foretrekker å være monoamorøs.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, ElskerinnePer skrev:

a, sex er jo en del av det hele :)

Jeg lurte fordi du postet dette i seksualitetforumet. Og som noen sier, sex er nødvendigvis ikke primærinnholdet i slike forhold.

• Liker 1
Skrevet

Ja, enig med at sex ikke er det primære. Kan elske noen selv om man ikke har sex, men båndene blir sterkere dersom man har anedning til å ha sex en gang i blant.

Skrevet
1 minutt siden, ElskerinnePer skrev:

Ja, enig med at sex ikke er det primære. Kan elske noen selv om man ikke har sex, men båndene blir sterkere dersom man har anedning til å ha sex en gang i blant.

Kunne du selv tenke deg å ha et seriøst forhold til en kvinne som også hadde seriøse og intime forhold til andre menn?

Skrevet

Ja, det går greit for meg såfremt en fremdeles kan stole på hverandre. Men, da bør hun være poliamorøs. Dvs være i stand til å elske flere samtidig :)

Skrevet
10 minutter siden, ElskerinnePer skrev:

Ja, det går greit for meg såfremt en fremdeles kan stole på hverandre. Men, da bør hun være poliamorøs. Dvs være i stand til å elske flere samtidig :)

Ja, ikke sikkert at jeg definerer rett, men jeg tenker at alle involverte parter bør være polyamorøse. Dvs. også de som tro mot kun én, og utvikler en slags kjærlighet overfor de andre involverte parter. Selv om det i praksis betyr at de andre ikke har sex med hverandre. 

Må innrømme at jeg ser på "Én mann - fire koner", men grunnen er at jeg er fasinert av dette bedraget :) 

• Liker 1
Skrevet

For min del har jeg hatt kjærlighetsforhold til en annen dame enn min samboer. Det er riktignok slutt nå fordi hun fant en annen å dele livet med. Det som var så fantastisk med det var ikke selve sex'en, med det å ha en til å elske og ha gode samtaler med. Vi bodde i forskjellige byer, så vi hadde vel bare sex et par ganger i året. Dette forholdet styrket også forholdet til min samboer siden jeg var mye mer tilfreds med tilværelsen :) 
Må si at jeg savener det ganske mye :)......sukk

Har lyst på en ny slik dame :)

• Liker 1
Skrevet

For min del har jeg hatt kjærlighetsforhold til en annen dame enn min samboer. Det er riktignok slutt nå fordi hun fant en annen å dele livet med. Det som var så fantastisk med det var ikke selve sex'en, med det å ha en til å elske og ha gode samtaler med. Vi bodde i forskjellige byer, så vi hadde vel bare sex et par ganger i året. Dette forholdet styrket også forholdet til min samboer siden jeg var mye mer tilfreds med tilværelsen :) 
Må si at jeg savener det ganske mye :)......sukk

Har lyst på en ny slik dame :)

Hvis din samboer syns det er greit, er det vel bare å skjøre på!

Skrevet
2 minutter siden, Kontormus skrev:

Hvis din samboer syns det er greit, er det vel bare å skjøre på!

, men kunne du tenkt deg det?

Skrevet

, men kunne du tenkt deg det?

Jeg nei?! Jeg er av den oppfatning av at det er å mishandle seg selv å velge og leve slik. 

• Liker 2
Skrevet

Det kan du si, men for meg er det å leve i harmoni med mine drifter :)

Skrevet
1 time siden, UngMann1986 skrev:

..... flere svigermødre.

Haha :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...