Gå til innhold

Holder på å drukne i sorg, da jeg savner noen såå mye

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Det har seg sånn at jeg hadde/har  en utrolig vanskelig tid i livet mitt.. Jeg kom i en kontant med en dame som hjalp meg så sinnsykt mye, og hun ga meg noe som INGEN andre har gitt meg! Jeg så på henne som en morsfigur, å hun sa ting til meg som min mor ikke ville gjort, og som hjalp meg utrolig mye. Jeg har ikke kontakt med denne damen lengre, og jeg jeg savner hun så mye at jeg kan begynne å gråte når jeg tenker på henne. Jeg kunne serriøst flyttet inn til hun, og hver gang jeg får et mentalt sammebrudd, tenker jeg bare på hvor mye det hadde hjulpet å få en klem eller snakket med henne. Hvordan i all verden skal jeg komme meg over dette? Jeg føler det blir helt på trynet og si det til henne, da dette er en profesjonell person. 

Anonymkode: 4291f...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, cheshirecat skrev:

Er hun helsepersonell og du pasient? 

Jaa :fnise: Det er jo rent tragisk, men jeg kan ikke noe for det. Hun er fantastisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn selv med en som var helsepersonell ovenfor meg og hjalp meg veldig mye. 

Anonymkode: f8081...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har det sånn selv med en som var helsepersonell ovenfor meg og hjalp meg veldig mye. 

Eller, jeg sitter ikke å drukner i sorg akkurat men er veldig takknemlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller, jeg sitter ikke å drukner i sorg akkurat men er veldig takknemlig. 

Ja du er heldig som er takknemlig for hjelpen! Jeg er selvfølgelig takknemlig, men det er en tragedie at man skal savne en person så mye, og det er jo helt jævlig når jeg vet at jeg ikke kommer til å få snakke med henne igjen uansett. Bor i en stor by så er ikke bare bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du er heldig som er takknemlig for hjelpen! Jeg er selvfølgelig takknemlig, men det er en tragedie at man skal savne en person så mye, og det er jo helt jævlig når jeg vet at jeg ikke kommer til å få snakke med henne igjen uansett. Bor i en stor by så er ikke bare bare.

Ja er vel ikke så mye du kan gjøre med det uansett når hun er helsepersonell. Da kan autorisasjonen hennes ryke og det vil du vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er vel ikke så mye du kan gjøre med det uansett når hun er helsepersonell. Da kan autorisasjonen hennes ryke og det vil du vel ikke.

Autorisasjonen kan ryke om jeg gjør hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Autorisasjonen kan ryke om jeg gjør hva?

Kontakter henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakter henne? 

Herregud, jeg kan ikke tro at hun mister autorisasjonen bare jeg kontakter henne. Men når der er sagt, har jeg heller ingen planer om å kontakte henne. Men det er tungt å bære på, og jeg tør ikke å si det til noen heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...