Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har de siste 2-3 dagene hatt brunlig utflod... Kan dette bety noen infeksjon eller sykdom? Noen som har hatt noe sånt før? Det klør ikke og det svir ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg opplever selv brun utflod. Det er gammelt blod. Det forekommer faktisk rett før mensen og etter. I hvertfall i mitt tilfellet. Og vet du at det ikke er pga. mensen, er det vanskelig for meg å si hva det er. Gå heller til legen og forhør deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #3 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er midt i syklusen min, 2 uker siden mensen. Eller presist 3 uker siden første dag i mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #4 Del Skrevet 10. oktober 2004 er ikke den perioden eggløsning? jeg har i alle fall opplevd det samme opptil flere ganger i denne perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hovedinnlegger Skrevet 10. oktober 2004 #5 Del Skrevet 10. oktober 2004 Mulig det er på grunn av eggløsning, men har aldri opplevd det tidligere. Håper bare det ikke er soppinfeksjon eller kjønnssykdom eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #6 Del Skrevet 10. oktober 2004 tror ikke du skal bekymre deg for det. jeg ble nettopp sjekka(det var jeg som skrev innlegget over), og ingenting sånn feilte meg iallfall.. men hvis det er noe du går og tenker på med jevne mellomrom, synes jeg likevel du kan ta deg en prat med legen. så får du det ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_jemma_ Skrevet 27. oktober 2004 #7 Del Skrevet 27. oktober 2004 ta en tur til legen, jeg hadde det samme som deg for en stund siden og jeg hadde betennelse på egglederene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. oktober 2004 #8 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er sannsynligvis en liten blødning i forbindelse med eggløsning, men hvis dette ikke er noe du pleier å ha, og det bekymrer deg: Ta en tur til legen. Bedre en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå