Gå til innhold

Det er bare en grunn til at folk har masse bøker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fordi de vil at folk skal tro at de er mer intelligente enn hva de faktisk er. 

Anonymkode: 9034f...a35

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke så mange bøker selv, kanskje?

Anonymkode: 1914a...4c0

• Liker 35
Gjest Raindrops
Skrevet

Eller, og jeg skjønner at dette kan virke som en revolusjonerende tanke, de liker bøker.

Skrevet

De blir ikke akkurat utslitt på samme måte som klær og sko, så de samler seg jo opp.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke så mange bøker selv, kanskje?

Anonymkode: 1914a...4c0

Jeg låner fra biblioteket. 

• Liker 1
Skrevet

Herlig! Da fremstår jeg som super intelligent!

Det kan jeg faktisk fint leve med! Det er ikke sikkert at alle har gjennomskuet meg, slik som du, og skjønner hvorfor jeg egentlig har så mange bøker hjemme:fnise:

• Liker 6
Skrevet

Jeg har masse bøker så jeg slipper å gå på biblioteket.

Anonymkode: a7641...726

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Fordi de får dem i gave av folk som ikke vet hva ennet de skal gi.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de vil at folk skal tro at de er mer intelligente enn hva de faktisk er. 

Ja, Umberto Ecos store boksamling er der for å dekke over hans labre intellekt. Spikeren på hodet.

Anonymkode: c6926...eef

• Liker 6
Skrevet

jeg har masse bøker hovedsakelig for å fylle opp den store bokhylla mi, synes det er veldig fint med store fulle bokhyller

Anonymkode: 46666...4c2

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en påstand. Jeg har bøker fordi jeg elsker bøker. Og elsker å lese. Og liker å ha et hjemmebibliotek som familien kan bruke nå og senere. Det er ikke for å fremstå mer intelligent. De som kjenner meg, vet hvem jeg er og det er nok. Jeg innreder ikke hjemmet mitt for at folk skal tro at jeg er intelligent eller belest. Bøker koster så mye, jeg tviler på at noen betaler så mye penger kun for å fremstå som mer belest enn de er. Mange får bøker i gave, noen samler fra barndom av og ut i voksen alder. Et hjem uten bøker, er for meg et ganske tomt hjem. 

Anonymkode: 6dc0d...78d

• Liker 9
Skrevet

Synes det er penere med bøker i hyller enn masse dilldall. Det er også praktisk dersom man trenger et oppslagsverk. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kult da

Jeg fremstår som superintelligent når jeg har hundrevis av bøker som gjester ikke ser :ler:  Har nemlig veldig mange bøker, men har dem stort sett i esker under senga eller i bokhyller på soverommet

• Liker 3
Skrevet

Du har helt rett. Den eneste måten jeg kan føle meg intelligent på er ved å vise til mine fulle bokhyller. Gratulerer, du har avslørt hemmeligheten min! 

:skratte:

• Liker 8
Gjest Blomsterert
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis intelligente,men intellektuelle :-) du tar ikke helt feil,men de fins de du nevner.Andre leser faktisk :-D 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to grunner til at folk har masse bøker; 1. De har arvet bøkene, 2. De har kjøpt eller skaffet seg bøker for å lese. 

Anonymkode: 8a89b...eb3

• Liker 4
Skrevet

Haha, ja, det er liksom-intelligensen min som griner når jeg vurderer å kvitte meg med en bok. Ikke interessen for bøker, kjærligheten til en god historie eller nysgjerrigheten min, det er egoet og imaget. 

• Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Vi har mange bøker, og vi liker mange bøker.

Skrevet

Og det er bare en grunn til at folk har masse treningtøy og utstyr, de vil framstå som sprekere enn de er. Og fancy utstyr på kjøkkenet, de vil bare virke som de liker matlaging. Og fint interiør: de vil framstå som om de interesserer seg for slikt og har slik smak.

Sånn er det.

Anonymkode: 3a5eb...3dc

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...