AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Eller er det bare sånn man kunne før i tida? Før var det sånn at dersom jeg ville ha ny telefon, men valgte å fortsette med Telenor-abonnement, fikk jeg telefonen billigere enn om jeg kom fra Netcom og ville ha telefonen med Telenorabonnement. Er det sånn nå også? Så hvis jeg har et abo hos Telenor, men vil ha en telefon med samme eller litt dyrere abo så kan jeg bare betale mellomlegget? Eller starter man på null igjen uansett? Hilsen ei som fikk sin første smarttelefon for tre år siden, og nå begynner den å gjøre såpass mye rart at jeg må ha ny.... Så, gode råd mottas med takk! Jeg skal ha en Galaxy-telefon, forresten, har S3 nå. Anonymkode: 944a7...29a
Miklo Velka Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Om du binder opp abonnementet ditt i 12 måneder så kan du få kjøpe en subsidiert telefon ja. Prisen er avhengig av hva slags telefon du kjøper, og hvilket abonnement du velger, men da kan du få telefoner helt ned til 0 kr kontant, hvor du da heller betaler i abonnementet ditt.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Ja, det vet jeg forsåvidt, at abonnementsbinding gjør telefonen billigere. Men jeg lurer på om det å beholde det abonnementet jeg har kan gi meg en billigere telefon enn hvis jeg bytter leverandøren eller det abonnementet jeg har? Altså: Jeg har eksempelvis et abommenemt fra Telenor, Djuice M for eks. Så vil jeg kjøpe en telefon som selges billigst for mitt bruk med Telenor Djuice L. Vil jeg da kunne få et annet og bedre tilbud i og med at jeg fortsatt er telenorkunde? Anonymkode: 944a7...29a
Miklo Velka Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Det er mulig, men da må du kontakte Telenor. Standardprisene er de som ligger på nett, og de gjelder for nye og eksisterende kunder, men kontakter du de og ber om et tilbud så er det ikke umulig at de kan gi deg en god pris.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Skjønner, så det er ikke noen standard på dette? Takk, da får jeg kontakte leverandøren. Anonymkode: 944a7...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå